Rakastatko sisarustesi lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itselläni on lapsia, mutta nyt kun ensi kertaa saa olla täti niin tunne on mahtava. Minulla on kummilapsia ja läheisiä ystäviä, joilla on ihania lapsia, mutta... no ne on vain korkeintaan ihania lapsia. En minä siis ystävieni lapsia rakasta, mutta voi miten rakastan tuota pientä veljen tyttöäni. ?

Mietin tänään, että minusta tulee varmaan sitten joskus aika höösäävä mummo. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Rakastan mutta en kaikkia samalla tavalla. Toiset heistä on mulle läheisempiä ja rakkaampia kuin toiset mutta se ei vaan saa näkyä :whistle:

Mistä tuo ero johtuu? Oletko siis osan kanssa enemmän tekemisissä vai joku muu syy?

Mie kyllä rakastan tosi paljon niitä. Omiakin on ja siskonlapset ovat vanhempia kuin omat, aika isoja jolppeja jo, mutta silti ne on melkein yhtä tärkeitä kuin omatkin!! Mutta kyllä tykkään tosi paljon kummilapsistanikin.. =) Viikon päästä taas yksi uusi kummilapsirakas meillä. :D

Rakastan. Ovat mulle tärkeitä. Ikävä tulee, jos ei olla pitkään aikaan nähty. Ja on ihana huomata, että tunne on molemminpuolinen, lapset tykkäävät olla mun kanssa ja ikävöivät, jos ei olla nähty.

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Mie kyllä rakastan tosi paljon niitä. Omiakin on ja siskonlapset ovat vanhempia kuin omat, aika isoja jolppeja jo, mutta silti ne on melkein yhtä tärkeitä kuin omatkin!! Mutta kyllä tykkään tosi paljon kummilapsistanikin.. =) Viikon päästä taas yksi uusi kummilapsirakas meillä. :D

Kyllä mullekin kummilapset on tärkeitä ja siis rakkaitakin, mutta ei tässä mittakaavassa mitä tunnen tuota pientä kohtaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Rakastan mutta en kaikkia samalla tavalla. Toiset heistä on mulle läheisempiä ja rakkaampia kuin toiset mutta se ei vaan saa näkyä :whistle:

Mistä tuo ero johtuu? Oletko siis osan kanssa enemmän tekemisissä vai joku muu syy?

Joo, kaksi heistä on jäänyt mulle paljon vieraammaksi kuin muut enkä tunne heihin sellaista yhteyttä. Yksi taas on erityisen rakas, mutta mä olenkin nähnyt hänet jopa ennenkuin hänen äitinsäkään! :D

En tiedä, sisko kun antoi omansa pois ennenkuin ehdin kertaakaan nähdä, broidilla ei yhtään lasta, eikä kait saakaan tuolla elämäntyylillään.

Olis TOSI KIVAA olla jonkun täti, mutta mulle sitä ei mitä ilmeisimmin suoda ikinä :(

Rakastan :heart: melkein kuin omaanikin! Siskon tyttöä olen myös imettänyt, kun tyttö oli minulla hoidossa eikä pulloa huolinut =) Kohta veljen tyttö tulee hoitoon viikoksi (4-5h/pv) enkä malttaisi enää odottaa :heart:

Joo. Mutta mun on pakko häpeäkseni myöntää, että osa on läheisempiä kuin toiset. Josta asiasta on hunohuonompihuonoin omatunto:/

Mutta läheisyyden aste ei näy lasten kohtelussa, kaikille esim. ostan samanarvoiset lahjat, yritän jutella ja kysellä kuulumisia...

Rakastaminen on liian voimakas ilmaus. Pidän lastemme serkuista erittäin paljon ja olisin valmis tekemään heidän eteensä isojakin uhrauksia, mutta omat lapset ovat silti aina etusijalla.

Alkuperäinen kirjoittaja IPS:
Rakastan :heart: melkein kuin omaanikin! Siskon tyttöä olen myös imettänyt, kun tyttö oli minulla hoidossa eikä pulloa huolinut =) Kohta veljen tyttö tulee hoitoon viikoksi (4-5h/pv) enkä malttaisi enää odottaa :heart:

Mielenkiinnosta kysyn, että olitko siskosi kanssa sopinut että jos pullo ei kelpaa niin saat imettää vai miten tilanne meni?

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Rakastaminen on liian voimakas ilmaus. Pidän lastemme serkuista erittäin paljon ja olisin valmis tekemään heidän eteensä isojakin uhrauksia, mutta omat lapset ovat silti aina etusijalla.

Kyllä minä voin silti rakastamisesta puhua, vaikka ilmanmuuta minulla omat lapset menee aina ja kaiken edelle. Se että rakastan jotain muutakin lasta ei ole mitenkään pois omiltani. En rakasta heitä yhtään sen vähempää sen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:

Kyllä mullekin kummilapset on tärkeitä ja siis rakkaitakin, mutta ei tässä mittakaavassa mitä tunnen tuota pientä kohtaan. :)

Näinhän sen pitää ollakin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mä kans tykkään jo kauheesti veljen lapsesta vaikka ei ole edes syntynyt vielä (viikko laskettuun aikaan) mutta kun se on MUN veljen vauva niin onhan se ihana lapsi sillon :D

Mulla oli toi sama - odotin niin paljon sitä, että pääsen näkemään ja kun kuulin että synnytys on käynnissä niin alkoi itkettää ja kädet täristä enkä saanut mitään tehtyä. :D Ja kun tyttö syntyi niin en saanut senkään vertaa mitään tehtyä. :D

Mielenkiinnosta kysyn, että olitko siskosi kanssa sopinut että jos pullo ei kelpaa niin saat imettää vai miten tilanne meni?

Joo, tai soitin siskolleni että vauva ei huoli pulloa eikä juo hörppimälläkään, karjui vain. Imetin -> tyttö nukahti ja sisko sai jatkaa iltaa rauhassa miehensä kanssa. Sanoikin että tästä lähtien tuo tytön aina mulle hoitoon, ei tarvitse stressata pullojen kanssa.

Joo, tai soitin siskolleni että vauva ei huoli pulloa eikä juo hörppimälläkään, karjui vain. Imetin -> tyttö nukahti ja sisko sai jatkaa iltaa rauhassa miehensä kanssa. Sanoikin että tästä lähtien tuo tytön aina mulle hoitoon, ei tarvitse stressata pullojen kanssa.

Oliko imettäminen heti sinusta ihan luontevaa vai tuntuiko oudolta imettää toisen vauvaa?

Uusimmat

Yhteistyössä