kuinka usein sanotte toisille:rakastan sinua
pax 28.10.2007 #5 kyllä, niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä vaikka ei sitä ääneen tule päivittäin sanottukaan, mies tietää sen sanomattakin
kyllä, niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä vaikka ei sitä ääneen tule päivittäin sanottukaan, mies tietää sen sanomattakin
Marakatti 28.10.2007 #7 Kyllä -kai- vaikak se onki ilkee mulle ja lapsille.... Ei oosanottu vuosiin.... kun ei olla oltu missään fyysisessä kontaktissakaa vuosiin :attn:
Kyllä -kai- vaikak se onki ilkee mulle ja lapsille.... Ei oosanottu vuosiin.... kun ei olla oltu missään fyysisessä kontaktissakaa vuosiin :attn:
Lasisilmä 28.10.2007 #11 Rakastan, kovasti! Sanotaan sillätavalla riittävän usein. Ei kärsi inflaatioo se lause. Mutta kyllä mei rakastetaan, molemmat
Rakastan, kovasti! Sanotaan sillätavalla riittävän usein. Ei kärsi inflaatioo se lause. Mutta kyllä mei rakastetaan, molemmat
poitsuli 28.10.2007 #15 en tie rakastanko!on toi mulle ehkä 5kertaa sanonu et rakastaa(oltu yhes koht 6v)...mä oon ehkä useemmi sanonu,mut en nyt lähimpää vuotee muistaakseni ku ei vastakaikua ni turha!
en tie rakastanko!on toi mulle ehkä 5kertaa sanonu et rakastaa(oltu yhes koht 6v)...mä oon ehkä useemmi sanonu,mut en nyt lähimpää vuotee muistaakseni ku ei vastakaikua ni turha!
Brainwash 28.10.2007 #16 Alkuperäinen kirjoittaja Brainwash: Rakastan Ja joka päivä sanotaan se toisillemme, monta kertaa. 8 vuotta yhdessä :heart: Click to expand... uusi yritys.. tän sitä saa kun ei kirjaudu.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Brainwash: Rakastan Ja joka päivä sanotaan se toisillemme, monta kertaa. 8 vuotta yhdessä :heart: Click to expand... uusi yritys.. tän sitä saa kun ei kirjaudu.. :/
Blue Rush 28.10.2007 #17 Kysy vain kuinka paljon :heart: Ja sanon joka päivä vaikkei vältämättä haluaisi aina sitä edes kuulla :xmas: Ei oo hempeilevää tyyppiä
Kysy vain kuinka paljon :heart: Ja sanon joka päivä vaikkei vältämättä haluaisi aina sitä edes kuulla :xmas: Ei oo hempeilevää tyyppiä
cothis 28.10.2007 #18 Tottakai, sanon sille sitten kun se asia muuttuu, se on sovittu ettei tartte koko ajan olla lässyttämässä, ei myö sellasia osata
Tottakai, sanon sille sitten kun se asia muuttuu, se on sovittu ettei tartte koko ajan olla lässyttämässä, ei myö sellasia osata
ihkuraksupoksu 28.10.2007 #19 No joo rakastan rakastan...mutta harvoin sanon enää kun vastaus on: "No äläpäs nyt siinä" tjtn. Tyypillinen suomalainen mies siis.
No joo rakastan rakastan...mutta harvoin sanon enää kun vastaus on: "No äläpäs nyt siinä" tjtn. Tyypillinen suomalainen mies siis.
Pauna 28.10.2007 #22 KYLLÄ! Ja lähes päivittäin sanotaan vaikka joskus todettiinkin, että kerrotaan kyllä jos asian laita muuttuu =) :heart:
KYLLÄ! Ja lähes päivittäin sanotaan vaikka joskus todettiinkin, että kerrotaan kyllä jos asian laita muuttuu =) :heart:
Sprite 28.10.2007 #24 Mielettömästi rakastan. Ja joka päivä se ääneen sanotaan, vaikka sen kyllä tietäis muutenkin.
polka 28.10.2007 #25 Rakastan todellakin, en tiedä miten ilman häntä voisin elää, mutta ei me toisillemme sitä juuri koskaan sanota, koska tiedetään se sanomattakin.
Rakastan todellakin, en tiedä miten ilman häntä voisin elää, mutta ei me toisillemme sitä juuri koskaan sanota, koska tiedetään se sanomattakin.