rakastatko miestäsi?

• Viestiketjun aloittaja liian harvoin
  • Ensimmäinen viesti
Kun näitä teidän tekstejä lueskelin rupesin itsekkin laskeskelemaan...
Aloimme mieheni kanssa seurustella v.1989, minä olin silloin 17vuotias...ahh. Nyt on naimisissakin oltuna 12vuotta.
Tätä samaa miestä olen rakastanut 18vuotta, edelleen rakastan.
Usein se toisillemme sanotaan myös. :heart: :heart:

Mieheltä kuulen useammin(päivittäin) kuin itse sanon...koska kuvittelen sen tietävän jokatapauksessa.Joskus tulee tarve sanoa niin sitten.
Rakastan miestäni,mutta tulee päiviä jolloin en ole asiasta täysin varma :ashamed:

Tättis harmaana
Mies sanoo päivittäin rakastavansa, mulla on nyt fiilis etten tiedä omista tunteistani. Jotenkin tuntuu että kaikki on "kuollut".
Välillä kun näkee unia missä on rakastunut, niin tajuaa kuinka sitä tunnetta kaipaa. Nyt tuntuu ainoastaan että ainut tunnetila on ärtymys :/ 11 vuotta ollaan yhdessä oltu, naimisissa 7.
Tunnettu 19 vuotta.

Helmin ja Onnin Äiti
Tänään tuntuu siltä että en taida ihan kympillä rakastaa, tykkään ja välitän mutta ääh en tiedä, toi osaa olla vaan välillä niiin huomaamattaa ilkeä ja typerä. '
Välillä mietin että mahtaako rakastaa minuakaan ihan oikeesti vaikka niin sanookin, mutta ollaanko vain yhdessä tavan vuoksi,
Kun on helppo olla, elämä hankaloituisi jos erottaisiin.

tossa ukossa on páljon piirteitä mitä inhoan miehessä esim. totaali saamattomuus, aina sais olla nenästä vetämässä että tapahtuisi asioita,
aloitekyvyttömyys myös mättää.

Vastaan että rakastan sitä 70%/30% vihaan, niin kauan kun rakkaus on plussalla ollaan yhdessä.

Yhteistyössä