vieras
meillä on ihan hyvä ja onnellinen elämä yhdessä, mutta tosi asia on että en rakasta ihan täydestä sydämestä!
Ihanaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Rakastan :heart:
Me ei hirveästi sanoilla toisillemme, mies on vähän sellaista juroa suomalaista tyyppiä... hän osoittaa teoillaan rakkautensa, minkä kyllä saan huomata ihan joka päivä. Minä oon ite semmonen halipusityyppi, mies joutuu välillä murisemaan "noh noh"...
Yhtenä päivänä kysyi, että kuinka monta pusua sä oikein annat vauvalle päivässä? Vastasin vaan että enpä ole laskenut, varmaan aika monta... :heart: :heart:
Sama meillä, mulle on sana rakastaa jotenkin vaikea, mutta miehelle vielä vaikeampi, joten en mielellään tee hänelle tukalaa tilannetta ja sano rakastavani, koska kuuluuhan siihen vastata. Sen sijaan sanomme tykkäävämme toisistamme, joskus joka päivä monta kertaa, joskus pari kertaa viikossa.Alkuperäinen kirjoittaja polka:Rakastan todellakin, en tiedä miten ilman häntä voisin elää, mutta ei me toisillemme sitä juuri koskaan sanota, koska tiedetään se sanomattakin.
On kyllä hienosti sanottu!! =)Alkuperäinen kirjoittaja spirre:Vihkipappi sanoi kuitenkin mielestäni hyvin vihkipuheessamme että tulee myös huonoja aikoja ja vihan aikoja,ja kun aina ei voi rakastaa,voi olla vain uskollinen! =)