Rakastan exää vieläkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä en kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en vaan tiedä miten uskaltaisin ottaa asian puheeksi. :/
pelkään exän reaktiota.

voi kun tää ois vähän helpompaa.

Helppoa se ei ole, mutta mieti kumpi on helpompaa/ vaikeampaa

-ottaa asia puheeksi ja ottaa riski torjutuksi tulemisesta mutta toisaalta taas ehkä antaen onnelle mahdollisuuden

-olla koskaan ottamatta asiaa puheeksi, jolloin asialle ei ehkä koskaan tapahdu
mitään.

Niin, en mä halua loppuelämääni miettiä että mitä jos..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä mä uskon että voisi olla jos selvitettäis kaikki entinen ja alotettais puhtaalta pöydältä.
ja oon käynyt ja kyllä mä sitä rakastan edelleen. tuttujakin asioita on ikävä, mutta se sellanen tukahduttava kaipuu ei voi olla vaan sitä.

niin hitsin hankalaa.. :/

Hmm. Voisko olla että uusi rakkaus nostaa esille asioita, joita on kumminkin siinä eron tuoksinnassa jäänyt käsittelemättä? Jospa kyse ei ole siitä, että rakastat exää, vaan että rakasTIT ja nyt osa niistä muistoista herää eloon. Anna niiden olla, tarkastele niitä, mieti mistä ne ehkä kertoo. Ja anna niiden mennä. Älä hätiköi. Eikä sille uudelle miehelle välttämättä kannata niistä avautua, mielummin jollekin luottoystävälle.

Ehkä toi on jotain, mikä vaan pitää käydä läpi uuteen suhteeseen mennessä. Ikäänkuin lopulliset hyvästit menneelle.

Toki jos täysin väärältä tuntuu, niin elä hyvä ihminen ala sit uuteen suhteeseen.

Harvemmin ne uudelleen lämmitetyt jatkuu loppu peleissä... En haluu kuulostaa negatiiviselta mutta voisko olla että haikailet sitä "tuttua ja turvallista" etkä uskalla heittäytyä uuden vietäväksi... Siis mielessä kelaat koko ajan että tuohan tekee tuon asian ihan erilailla tai "väärin". Ei tietenkään ole reilua uutta kohtaa jos on noita ajatuksia mutta kuten muutkin on sanonu niin kuuntele sydäntäsi... Ja sitten vasta toimi :D Voi tehdä asiat vieläkin hankalammiksi jos exällä ei ole samanlaiset ajatukset ja uusi (joka ehkä potentiaalinen kuitenkin) on heivattuna...

"noh", voisit olla oikeassa. Touta oon itsekin miettinyt.
En haikaile tuttua ja turvallista, uudessa miehessä ei oo mitään vikaa. :)
Tuntuu vaan että yritän olla siihen ihastunut vaikka ex vaan pyörii mielessä.

Ehkä yritän nyt vaan kuulostella hetken aikaa jos tunteet selkenis.

En mä uudelle miehelle oo exä'stä kovin avautunut. :)

Mä luulen että kannattaa nyt tosiaan kuulostella. Ja avautua oikeesti niille tunteille eikä heti selittää niitä että joo-o, kyllä tän nyt täytyy tarkoittaa että... Oli se sit mitä vaan. Onko sulla yhtään ystävää tai sisarusta, jolle uskaltautuisit puhumaan aiheesta ihan rehellisesti? Joku johon voisit aivan 100% luottaa?

Mä kannustan sua ottamaan exän kans asian puheeksi! :) Mieti nyt oikeesti, jos saisittekin perheen kasaan! Sitä lasten onnea ja iloa, kun isä ja äiti onkin yhdessä taas! (tosin en tiedä taustoja..)

Itse eronneena ja uudessa suhteessa huomaan välillä haikailevani sen vanhan turvallisen tunteen perään.. Sitten äkkiä heitän ne ajatukset pois mielestä, koska nyt on ihana uus mies jonka kanssa menee hyvin ja muutenkin on hyvä olla! Rakastan häntä! :) Mutta jos olisi pienikin mahdollisuus palata exän kanssa yhteen, sen tekisin!

Tsemppiä sinne suunnalle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mä luulen että kannattaa nyt tosiaan kuulostella. Ja avautua oikeesti niille tunteille eikä heti selittää niitä että joo-o, kyllä tän nyt täytyy tarkoittaa että... Oli se sit mitä vaan. Onko sulla yhtään ystävää tai sisarusta, jolle uskaltautuisit puhumaan aiheesta ihan rehellisesti? Joku johon voisit aivan 100% luottaa?

on, ja oon puhunutkin. mutta ei ketään sellaista joka osaisi ottaa puolueettomasti kantaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äityli:
Mä kannustan sua ottamaan exän kans asian puheeksi! :) Mieti nyt oikeesti, jos saisittekin perheen kasaan! Sitä lasten onnea ja iloa, kun isä ja äiti onkin yhdessä taas! (tosin en tiedä taustoja..)

Itse eronneena ja uudessa suhteessa huomaan välillä haikailevani sen vanhan turvallisen tunteen perään.. Sitten äkkiä heitän ne ajatukset pois mielestä, koska nyt on ihana uus mies jonka kanssa menee hyvin ja muutenkin on hyvä olla! Rakastan häntä! :) Mutta jos olisi pienikin mahdollisuus palata exän kanssa yhteen, sen tekisin!

Tsemppiä sinne suunnalle! :)

Kiitos. :) Kiva että sulla on mies jota rakastat. :)