Rakastan exää vieläkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä en kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä en kestä

Vieras
paska..
mullao n uusi tuore suhde, eka exän jälkeen ja mitä enemmän tää uusi mulle vannoo rakkauttaan sitä enemmän mulle tulee exää ikävä. :/

Luulisin että exänkään tunteet ei oo minnekään kadonneet. Ja on tainnut ymmärtää vähän syitä miksi erottiin..

Mä en tiedä yhtään mitä tehdä.

no millä mä sen selvitän???
sitä oon yrittänyt. enkä edes tiedä uskallanko exälle puhua asiasta koska on kuitenkin aika iso asia. ja uusi seikkailu on jo alkanut, tosin mies kyllä tietää että hiljalleen täytyy edetä kun oon vähän hämmennyksissä.

Ootko käynyt tunteesi läpi niin,että kyse on rakkaudesta? Ajattelin vain, että jos sulla on pitkä suhde takana, niin muistoja ja kokemuksia on kertynyt paljon - tuttuja asioita voi tulla todella ikävä.

kyllä mä uskon että voisi olla jos selvitettäis kaikki entinen ja alotettais puhtaalta pöydältä.
ja oon käynyt ja kyllä mä sitä rakastan edelleen. tuttujakin asioita on ikävä, mutta se sellanen tukahduttava kaipuu ei voi olla vaan sitä.

niin hitsin hankalaa.. :/

mulla on läheinen samassa tilanteessa, mä niin aina toivon että se palaisi yhteen exänsä kans. Et saisivat perheen kasaan. ovat ihan luotuja toisilleen, on vaan niin paljon asioita jotka vaikeuttaa sitä yhdessäoloa.. harmillista, ja vaikeaa se on tämä elämä toisinaan.

niin mekin oltais. moni asia vaan meni pieleen pitkän aikaa ja ei saatu niitä selvitettyä.
mut jos nyt sais ´ja palais varovasti takaisin yhteen...

tässä uudessa miehessä on muutama sellanen asia mistä en haluaisi luopua mistään hinnasta. se on ihan mun unelma. mutta se ei oo ex.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samat asiat sitte taas vaivaa ja johtaa eroon kumminkin lopulta.

niin siinä voi käydä... tai sitten molemmat voi antaa kaikkensa sille uudelle yritykselle, kompromisseja se vaatii ja yhteisiä pelisääntöjä ettei vanhat ongelmat nosta päätään. mut on sekin mahdollista, nimim. kokemusta on :)

no ei välttämättä. tällä kertaa niitä osais varoa ehkä.
kun kuitenkaan ei oo ollut mitään pettämistä, väkivaltaa, juomista ym...
tavallista väsymistä, stressiä, maton alle lakaistuja riitoja vuosikausia jne.

voi toki olla niin, mutta silloin ehkä se tie olisi sitten kuljettu loppuun.
Ja se olisi helpompaa hyväksyä.

Aina eivät uudelleen lämmitetyt suhteet toimi, mutta toisaalta, jos halu yrittää
on kova molemmilla- niin miksikä ei?

Riippuen toki eroon johtaneista syistäkin kannattako sellaista tehdä.

mä en osaa ap sulle sanoa muuta kun että sun täytyy vaan tutkailla ja kuunnella sun sydäntä ja elää sen mukaan. ei koskaan voi tulevasta tietää, voi mennä v*tuksi kaikki, tai voi olla menemättäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en vaan tiedä miten uskaltaisin ottaa asian puheeksi. :/
pelkään exän reaktiota.

voi kun tää ois vähän helpompaa.

Helppoa se ei ole, mutta mieti kumpi on helpompaa/ vaikeampaa

-ottaa asia puheeksi ja ottaa riski torjutuksi tulemisesta mutta toisaalta taas ehkä antaen onnelle mahdollisuuden

-olla koskaan ottamatta asiaa puheeksi, jolloin asialle ei ehkä koskaan tapahdu
mitään.

ku se oiskin niin helppoa.
pelkään että ex ei halua yrittää uudelleen.

toisaalta en voi kai tietää jos en ota asiaa puheeksi.
pitää miettiä ja yrittää varovasti puhua.