Rakastajatar sai vauvan, vaimo ei tiedä mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vo vinyyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vo vinyyli

Vieras
Jaahas. Sain sitten tietää että kaverin kaveri, jonka olen myös tavannut, ihan mukava ihminen, hänellä on vauva jonka isä on tietoinen vauvasta, mutta joka on naimisissa (meni 2 viikkoa sen jälkeen kun sai tietää että vauva tulossa) ja vaimo ei tiedä kasoiselämästä mitään. Ei siis pidä paljoa yhteyttä tähän naiseen jonka kanssa lapsi, ja ilmeisesti ei myöskään ole tunnustanut lasta, eikä nainen ole sitä vaatinut. Eipä taida lapsikaan saada paljon yhteyttä isäänsä... Että haluaisinko tietää jos oma mies on suhteemme aikan laittanut jonkun paksuksi, tietää siitä itse, mutta ei minulle kerro... Arvatkaa vaan haluaisinko tietää...
Menivät siis viime vuonna naimisiin (2007), ja asuvat Etelä-Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pilipappi:
mul meni kyl nyt ohi ja lujaa...

No joo, vähän väsyneenä selitin sekavasti. Siis Mies on naimisissa naisen A kanssa, joka ei tiedä että miehellä oli suhde juuri ennen kun menivät naimisiin, ja mies sai juuri ennen häitä tietää että rakastajatar B on raskaana. Nyt B elää yksin vauvan kanssa, en tiedä miten paljon pitää yhteyttä Mieheen, ei ilmeisesti paljoa (Mies ei halua). B miettii miten lapsensa kasvaa ilman isää, ja B itse ilman miestä yksinhuoltajana. Vaimo A ei tiedä syrjähypystä tai lapsesta mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja vo vinyyli:

No joo, vähän väsyneenä selitin sekavasti. Siis Mies on naimisissa naisen A kanssa, joka ei tiedä että miehellä oli suhde juuri ennen kun menivät naimisiin, ja mies sai juuri ennen häitä tietää että rakastajatar B on raskaana. Nyt B elää yksin vauvan kanssa, en tiedä miten paljon pitää yhteyttä Mieheen, ei ilmeisesti paljoa (Mies ei halua). B miettii miten lapsensa kasvaa ilman isää, ja B itse ilman miestä yksinhuoltajana. Vaimo A ei tiedä syrjähypystä tai lapsesta mitään...

Onko tällä miehellä ja vaimolla sitten yhteisiä lapsia?

Jos ei mies ole lasta tunnustanut, niin haitanneeko tuo? Yksi tuttavani koki about 10 vuotta sitten melkoisen järkytyksen, kun selvisi, että tällä miehellä oli avioliittonsa ulkopuolella samanikäinen tytär kuin mitä oli avioliitossakin. Asia selvisi leskelle vasta perunkirjoituksessa. Siinäpä sitten riemu repesi, kun tän lesken olisikin pitänyt laittaa oma ja tyttärensä koti myyntiin ostaakseen avioliiton ulkopuolella syntyneen tyttären osuuden asunnosta pois.

se on tätä ainaista itsekkyyttä. mä varmaan haluaisin tietää ettei kukaan voi heittää moista mun silmille koskaan, mut se johtaisiko tuo eroon onkin eriasia. Olen sillä kannalla että pettämisestä voi selvitä ja yhdessä jatkaa, mikäli se ei ole toistuva tapa elää. Tuo lapsi olisi minulle yhdentekevä ja sama kuin mies olisi esim spermaa luovuttanut lapsettomille, jos päättäisimme petoksesta selvitä.Tietää kyllä haluaisi jotta voisin tarvittaessa tyynesti sanoa että tiedän ja olemme asian jo selvittäneet.

En kauheasti ymmärtänyt ap:n tekstistä, mutta sen tiedän, että totuus on tarua ihmeellisempää.

Mun oma elämä on kuin suoraan kauniista ja rohkeista :D Ja niin miehenikin.
Ex-vaimolta tupsahteli teini-ikäisiä ja ihan aikuisiakin lapsia, kun olivat seurustelleet jo useita vuosia.... Mitä noista kertomaan, pikku asioista.......!!! :/

mä olen tuollaisen teon tulos.Eli mun isä oli naimisissa toisaalla ja mun äiti synnytti minut.Isän vaimo ei vielä tiedä tänäkään päivänä asiasta mitään.Aikaa tuosta jo 32v.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jos ei mies ole lasta tunnustanut, niin haitanneeko tuo? Yksi tuttavani koki about 10 vuotta sitten melkoisen järkytyksen, kun selvisi, että tällä miehellä oli avioliittonsa ulkopuolella samanikäinen tytär kuin mitä oli avioliitossakin. Asia selvisi leskelle vasta perunkirjoituksessa. Siinäpä sitten riemu repesi, kun tän lesken olisikin pitänyt laittaa oma ja tyttärensä koti myyntiin ostaakseen avioliiton ulkopuolella syntyneen tyttären osuuden asunnosta pois.

Ei kait se kuitenkaan ollut tämän lapsen vika?

Alkuperäinen kirjoittaja vo vinyyli:

näitä nyt on ollut jo satoja vuosia,on ollut ja tulee aina olemaan... sitten sen asian raadollisuuden vasta tajuaa kun on itse jonakin osapuolena.... kaikki tuossa tulee petetyksi, niin vaimo kuin toinen nainenkin.... mieskin pettää tuossa itseään...

jos kerran on munaa mennä nussimaan toista naista, niin pitäis silloin olla munaa kyllä jättää se vaimo ensin ja lähtä sitten vasta naiskentelemaan ympäri kyliä....

taitaa olla munattomia miehiä suomi täynnä....

asia pätee myös viseversa....

Alkuperäinen kirjoittaja online:
se on tätä ainaista itsekkyyttä. mä varmaan haluaisin tietää ettei kukaan voi heittää moista mun silmille koskaan, mut se johtaisiko tuo eroon onkin eriasia. Olen sillä kannalla että pettämisestä voi selvitä ja yhdessä jatkaa, mikäli se ei ole toistuva tapa elää. Tuo lapsi olisi minulle yhdentekevä ja sama kuin mies olisi esim spermaa luovuttanut lapsettomille, jos päättäisimme petoksesta selvitä.Tietää kyllä haluaisi jotta voisin tarvittaessa tyynesti sanoa että tiedän ja olemme asian jo selvittäneet.

Ja se lapsi sais kärsiä isättömänä! Eiköhän se mieskin ole sitä keppiänsä siellä heiluttanut ilman kumia!?

Jeps ja mä tiedän miehen jonka vaimo heitti pellolle kun kuuli että heidän neljän lapsensa lisäksi miehellä oli toinenkin neljälapsinen perhe. Mies ei tosin muuttanut sinne toisen naisen luo vaan jätti tuon naisen siinä samassa rytäkässä ja nyt elävät kumpikin nainen yksin neljän lapsensa kanssa ja miehellä jo uudet viritelmät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ollut, ei. Mutta aika suuriin taloudellisiin vaikeuksiin tämä tuttavani ja hänen lapsensa joutui miehensä paskamaisen tempun takia.

Niin juu miehessä oli vika juu. Mutta sai vaan tuosta sen kuvan.

Jeps ja mä tiedän miehen jonka vaimo heitti pellolle kun kuuli että heidän neljän lapsensa lisäksi miehellä oli toinenkin neljälapsinen perhe. Mies ei tosin muuttanut sinne toisen naisen luo vaan jätti tuon naisen siinä samassa rytäkässä ja nyt elävät kumpikin nainen yksin neljän lapsensa kanssa ja miehellä jo uudet viritelmät.
Tää mun tuttavanikin olisi takuulla heittänyt ukkonsa pellolle, jos olisi asiasta tiennyt. Eikä ainakaan missään tapauksessa irtisanoutunut työstään hoitaakseen omaishoitajana mokoman ketkun loppuun asti kotona.

Niin juu miehessä oli vika juu. Mutta sai vaan tuosta sen kuvan.
No mun pointti oli se, että parempi kuulla "sivuperheestä" jo ennemmin kuin vasta perunkirjoituksissa. Osaapahan ainakin varautua tulevaan eikä mene koti alta leskeltä ja lapselta.

Ei ollut, ei. Mutta aika suuriin taloudellisiin vaikeuksiin tämä tuttavani ja hänen lapsensa joutui miehensä paskamaisen tempun takia.

Paskamaisen tempun? Siis se avioton lapsi oli paskamainen temppu? Miehen lapsia kuitenkin kumpikin, sekä tuttavasi lapsi, että tämä tuntematon lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja online:

Ja se lapsi sais kärsiä isättömänä! Eiköhän se mieskin ole sitä keppiänsä siellä heiluttanut ilman kumia!?

No itsepä on nainen tilanteensa ja lapsensa siihen tilanteeseen ajanut. ja kyllä moni lapsi elää ilman isäänsä muutenkin ja esim. yksinäisiä naisia keinohedelmöitetään luovutetusta spermasta. Eihän tuo nyt se suurempi asia ole. Kyllä onhan se surullista että tälläistäkin tapahtuu mutta en mä ainakaan päätäni sillä vaivaisi, selvittäisin meidän suhteen tai eroisin, mutten lapsen vuoksi vaan petoksen. Jos mies haluaisi lasta tavata hyväksyisin kyllä tietenkin että ottaisimme lapsen perheenjäseneksemme. siis mikäli tuo petos olisi sovittu ja anteeksiannettu.

Alkuperäinen kirjoittaja ria:
mä olen tuollaisen teon tulos.Eli mun isä oli naimisissa toisaalla ja mun äiti synnytti minut.Isän vaimo ei vielä tiedä tänäkään päivänä asiasta mitään.Aikaa tuosta jo 32v.

onko isäsi vielä elossa,kun sanot että oli naimisissa..

Paskamaisen tempun? Siis se avioton lapsi oli paskamainen temppu? Miehen lapsia kuitenkin kumpikin, sekä tuttavasi lapsi, että tämä tuntematon lapsi.
Uskottomuus on mun moraalikäsitykseni mukaan paskamainen temppu. Jos siitä tempusta syntyy lapsi, tempun tekee vielä paskamaisemmaksi se, ettei sitä sille puolisolleen kerro. Se lapsi itsessään on vain sen uskottoman vanhempansa paskaamaisen tempun tulos, itse lapsi ei ole paskamainen temppu.

Yhteistyössä