V
v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja online:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja online:se on tätä ainaista itsekkyyttä. mä varmaan haluaisin tietää ettei kukaan voi heittää moista mun silmille koskaan, mut se johtaisiko tuo eroon onkin eriasia. Olen sillä kannalla että pettämisestä voi selvitä ja yhdessä jatkaa, mikäli se ei ole toistuva tapa elää. Tuo lapsi olisi minulle yhdentekevä ja sama kuin mies olisi esim spermaa luovuttanut lapsettomille, jos päättäisimme petoksesta selvitä.Tietää kyllä haluaisi jotta voisin tarvittaessa tyynesti sanoa että tiedän ja olemme asian jo selvittäneet.
Ja se lapsi sais kärsiä isättömänä! Eiköhän se mieskin ole sitä keppiänsä siellä heiluttanut ilman kumia!?
No itsepä on nainen tilanteensa ja lapsensa siihen tilanteeseen ajanut. ja kyllä moni lapsi elää ilman isäänsä muutenkin ja esim. yksinäisiä naisia keinohedelmöitetään luovutetusta spermasta. Eihän tuo nyt se suurempi asia ole. Kyllä onhan se surullista että tälläistäkin tapahtuu mutta en mä ainakaan päätäni sillä vaivaisi, selvittäisin meidän suhteen tai eroisin, mutten lapsen vuoksi vaan petoksen. Jos mies haluaisi lasta tavata hyväksyisin kyllä tietenkin että ottaisimme lapsen perheenjäseneksemme. siis mikäli tuo petos olisi sovittu ja anteeksiannettu.
Miten se nainen on itsensä siihen tilanteeseen ajanut? Onko mies ihan varmasti kertonut, että hei muuten, sinä olet sitten se rakastajatar ja olen menossa naimisiin toisen kanssa?