rakas vaimoni

minulla ei ole tarvetta todistella miehisyyttä täällä. touhutipat on vaimoni ja minun välinen vanha juttu alkuajoilta, ajattelin pikkuisen paljastaa itseäni jos hän nyt sitä enää muistaa..
tarkoitus ei ollut pitää tätä salassa pitkään, halusin yllättää vaimoni että osaan minäkin vaan ei tainnut eilen koneella käydäkkään
 
meillä välillä häiritsee kun on rauhallinen ilta lasten suhteen ja odotan vaimoa leffan katsomiseen. toinen niin koukussa tänne että ilta venyy ja venyy.
milloin tarkkailee kuka lähtee synnyttämään milloin on jonkun mies kadoksissa.
en ymmärrä kun jutut ei täältä häviä eikä tunnu loppuvan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
meillä välillä häiritsee kun on rauhallinen ilta lasten suhteen ja odotan vaimoa leffan katsomiseen. toinen niin koukussa tänne että ilta venyy ja venyy.
milloin tarkkailee kuka lähtee synnyttämään milloin on jonkun mies kadoksissa.
en ymmärrä kun jutut ei täältä häviä eikä tunnu loppuvan
Ne on niin jänniä juttuja :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset.
Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että ne kokeilut yleensä jääneet yhteen kertaan niin kuin se pätkiskakkukin (YÖÄK)
Nyt paljastin jo liikaa
olisi kävisikö dajmkakku paremmin? voin antaa reseptin

 
tt
kertokoon itse jos haluaa, lähti kiukkuisena koiran kanssa ulos, mutta eiköhän vielä lepy.
meinas muuten tukehtua paahtoleipään aamulla kun möläytin eräitä asioita palstalta, olisittepas nähneet ilmeen
 
Pasi! Älähän nyt liioittele, kyllähän me jutellaan ja kaikkea muutakin...ja usein sanon rakastavani sinua. Itsekin usein käsket mun kysyä palstalta kun on jotain epäselvyyksiä!

*neljä lasta täsmää, ei pätkiskakku*
 
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset.
Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että ne kokeilut yleensä jääneet yhteen kertaan niin kuin se pätkiskakkukin (YÖÄK)
Nyt paljastin jo liikaa
Hyi hitto kun säikähdin :eek: Tein just eilen Pitkätossun taikavuokaa ja muutenkin kertonut hyvistä täältä saamistani vinkeistä miehelleni..Jotkut teokset jääneet todellakin yhteen kertaan..Mut luojan kiitos,mä en koskaan ole tehnyt pätkiskakkua! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ai se tais olla huuhkajattaren miekkonen :D
Ei sit ollutkaan, paljastui jo ennen mun kirjoitusta. Sitä paitsi mun mies ei olisi voinut vastustaa kiusausta käyttää minusta nimitystä "pöllöseni" ja varmasti tykkäisi pätkiskakusta jos joskus viitsisin leipoa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset.
Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että ne kokeilut yleensä jääneet yhteen kertaan niin kuin se pätkiskakkukin (YÖÄK)
Nyt paljastin jo liikaa
Hyi hitto kun säikähdin :eek: Tein just eilen Pitkätossun taikavuokaa ja muutenkin kertonut hyvistä täältä saamistani vinkeistä miehelleni..Jotkut teokset jääneet todellakin yhteen kertaan..Mut luojan kiitos,mä en koskaan ole tehnyt pätkiskakkua! :D
Onko sulla 4 lasta?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset.
Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että ne kokeilut yleensä jääneet yhteen kertaan niin kuin se pätkiskakkukin (YÖÄK)
Nyt paljastin jo liikaa
Hyi hitto kun säikähdin :eek: Tein just eilen Pitkätossun taikavuokaa ja muutenkin kertonut hyvistä täältä saamistani vinkeistä miehelleni..Jotkut teokset jääneet todellakin yhteen kertaan..Mut luojan kiitos,mä en koskaan ole tehnyt pätkiskakkua! :D
Onko sulla 4 lasta?
Oho,eipä ole!
:LOL: Enkä ole edes naimisisssa,mut saa mua vaimoksi kutsua.. :D
 

Yhteistyössä