K
kirsi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Palstaileeko teidän miehet, en haluaisi olla ainut karvakasa joukossa.
oon täällä muitakin miehiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Palstaileeko teidän miehet, en haluaisi olla ainut karvakasa joukossa.
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Oikeasti rakas vaimoni, en malta pitää tätä salaisuutena, paljastan tänä iltana ja voimme yhdessä alkaa palstailemaan.
On vaimollani tunnukset tänne jossa kertoo myös että meillä neljä lasta. joskus olen sen nähnyt ja joskus ollut lapsemme kuvia täällä
Alkuperäinen kirjoittaja rakas mieheni:Paljastuit :kieh:
Nikkiäni en tietoosi anna :kieh: :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Rakas vaimoni et olisi noin ilkeä ja nauraisi minulle noin ilkeästi etuhampaillasi
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:kyllä tiedän ellei ole sitä vaihtanut
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:kyl o nii naisen kirjottama alotus että
Alkuperäinen kirjoittaja rosa:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:kyl o nii naisen kirjottama alotus että
joo ei tommosta voi olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miehekkään miehen vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja rosa:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:kyl o nii naisen kirjottama alotus että
joo ei tommosta voi olla![]()
on niitä näkyy niin naismaisia miehiä että hyi ällöonneksi oma mies ei oo tuollainen
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:minä ihmettelen jo nyt kuinka oikeasti vaimoni viihtyy täällä? hän on iloinen, ulospäinsuuntautunut jolla ystäviä enemmän kuin laki sallii, mitä hän täällä tekee? Kun lukee noita teidän kirjoituksia ja varsinkin kommentteja toisillenne, huh huh