kirsi
oon täällä muitakin miehiäAlkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Palstaileeko teidän miehet, en haluaisi olla ainut karvakasa joukossa.
oon täällä muitakin miehiäAlkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Palstaileeko teidän miehet, en haluaisi olla ainut karvakasa joukossa.
Täällä on muutama mies.Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Palstaileeko teidän miehet, en haluaisi olla ainut karvakasa joukossa.
Siis tiedät vaimosi nikin?Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Oikeasti rakas vaimoni, en malta pitää tätä salaisuutena, paljastan tänä iltana ja voimme yhdessä alkaa palstailemaan.
On vaimollani tunnukset tänne jossa kertoo myös että meillä neljä lasta. joskus olen sen nähnyt ja joskus ollut lapsemme kuvia täällä
mutta jos tietää sen jo?Alkuperäinen kirjoittaja rakas mieheni:Paljastuit :kieh:
Nikkiäni en tietoosi anna :kieh: :kieh:
Et ole ainoa "karvakasa"Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Palstaileeko teidän miehet, en haluaisi olla ainut karvakasa joukossa.
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:Rakas vaimoni et olisi noin ilkeä ja nauraisi minulle noin ilkeästi etuhampaillasi
Ja jos laitat tuohon hakuun vanhan nikin ja klikkaat jotain keskustelua missä kirjoittanut ja taas klikkaat nikkiä,näkyy myös se uusi.Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:kyllä tiedän ellei ole sitä vaihtanut
joo ei tommosta voi ollaAlkuperäinen kirjoittaja clivia:kyl o nii naisen kirjottama alotus että
on niitä näkyy niin naismaisia miehiä että hyi ällö onneksi oma mies ei oo tuollainenAlkuperäinen kirjoittaja rosa:joo ei tommosta voi ollaAlkuperäinen kirjoittaja clivia:kyl o nii naisen kirjottama alotus että
Toki voi huijata kirjoitystyylillään.Alkuperäinen kirjoittaja miehekkään miehen vaimo:on niitä näkyy niin naismaisia miehiä että hyi ällö onneksi oma mies ei oo tuollainenAlkuperäinen kirjoittaja rosa:joo ei tommosta voi ollaAlkuperäinen kirjoittaja clivia:kyl o nii naisen kirjottama alotus että
Jokaisella on eri rooleja eri tilanteisiin! Luultavasti vaimosi jaksaa olla iloinen kaikille live-tutuilleen, koska saa täällä palstalla rauhassa haistatella paskat jokaiselle eri mieltä olevalle? *mietiskelee eri vaihtoehtoja; ei tosin kovin vakavasti*Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:minä ihmettelen jo nyt kuinka oikeasti vaimoni viihtyy täällä? hän on iloinen, ulospäinsuuntautunut jolla ystäviä enemmän kuin laki sallii, mitä hän täällä tekee? Kun lukee noita teidän kirjoituksia ja varsinkin kommentteja toisillenne, huh huh