rakas vaimoni

mun mies välillä lukee olan yli, kun naureskelen näille jutuille täällä...
On kai tullut minunkin todettua vähän liian usein tietäväni joitain asioita sen perusteella kun palstalla niin on kerrottu... :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
Oikeasti rakas vaimoni, en malta pitää tätä salaisuutena, paljastan tänä iltana ja voimme yhdessä alkaa palstailemaan.
On vaimollani tunnukset tänne jossa kertoo myös että meillä neljä lasta. joskus olen sen nähnyt ja joskus ollut lapsemme kuvia täällä
Siis tiedät vaimosi nikin?

 
abc
On täällä miehiäkin, mutta oman mieheni kanssa meillä on jonkinlainen sanaton sopimus, että samoilla palstoilla ei käydä koskaan. (Ja käyn vielä aika miesvaltaisillakin palstoilla.)
 
Ja naiset kun aina haluaa romantiikkaa, hellyyttä. näin ainakin vaimoni ystävät viinipäissään puhuvat, kuinka voinkin olla niin romantinen, kuinka voinkin osata ottaa vaimoni huomioon vielä näinkin monen vuoden päästä ym ym haluavat samanlaisen miehen, olen luvannut tulla heille varamieheksi
Rakas vaimoni ei vaan ole ollut suostuvainen moiseen
Nytkö se ei ole enää muotia
 
minä ihmettelen jo nyt kuinka oikeasti vaimoni viihtyy täällä? hän on iloinen, ulospäinsuuntautunut jolla ystäviä enemmän kuin laki sallii, mitä hän täällä tekee? Kun lukee noita teidän kirjoituksia ja varsinkin kommentteja toisillenne, huh huh

 
abc
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
minä ihmettelen jo nyt kuinka oikeasti vaimoni viihtyy täällä? hän on iloinen, ulospäinsuuntautunut jolla ystäviä enemmän kuin laki sallii, mitä hän täällä tekee? Kun lukee noita teidän kirjoituksia ja varsinkin kommentteja toisillenne, huh huh
Jokaisella on eri rooleja eri tilanteisiin! Luultavasti vaimosi jaksaa olla iloinen kaikille live-tutuilleen, koska saa täällä palstalla rauhassa haistatella paskat jokaiselle eri mieltä olevalle? *mietiskelee eri vaihtoehtoja; ei tosin kovin vakavasti*
 

Yhteistyössä