rakas vaimoni

Gluteus maximus
ihana nikki =) :LOL: Sai heti iloiseksi. Minun mies on kyllä täällä palstaillut. Häntä saa syyttää jopa siitä, että eksyin tänne 4v sitten =) Kertoi, että löysi palstan jonne MINUn on pakko mennä katsomaan niitä juttuja :LOL: Sittemmin on kyllä kironnut moneen kertaan, että erehtyi minut palstalle puhumaan =)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset.
Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että ne kokeilut yleensä jääneet yhteen kertaan niin kuin se pätkiskakkukin (YÖÄK)
Nyt paljastin jo liikaa
Hehee ;D. Mä muistan ton pätkiskakun :D . Mutten muista kuka sen tekikään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset.
Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että ne kokeilut yleensä jääneet yhteen kertaan niin kuin se pätkiskakkukin (YÖÄK)
Nyt paljastin jo liikaa
Hehee ;D. Mä muistan ton pätkiskakun :D . Mutten muista kuka sen tekikään.
Kertoiko täällä että mies ei siitä tykännyt tms?

 
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
Älkää hehkuttako että on maailman parasta ennen kuin olette tehneet ja maistaneet itse, tarjoilkaa vasta sitten miehellenne hehkutuksen kera tai jättäkää tarjoilematta
Kyllä muuten on maailman parasta kakkua mitä oon syöny! :p Mulla sama ohje ja mies tykkää siitä ihan yhtä paljonko minäkin ja kaikki vieraat joita käyny ja ollu pätkiskakkua tarjolla ottaneet ohjeen ylös ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Villi veikkaus:
Haulla tutkiskelin pätkiskakku-ketjuja ja ainakin tällä naisella on neljä lasta ja on tehnyt pätkiskakun.
Vanhin lapsista syntynyt -97.Onko sen ikäinen jo teini?
Kun kysyy mitä tehdä teini-ikäisen kanssa?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1102495

 

Yhteistyössä