Rakas tyttöni oli sit varastanut kortin mun lompakosta ja nostanut tilin tyhjäksi

  • Viestiketjun aloittaja "ihana"
  • Ensimmäinen viesti
"just"
Kyllä tämä tarina nyt löyhkää aika vahvasti provolta, mutta tuossa nyt ei ole mitään ihmeellistä, että teini-ikäinen lapsi tietää äitinsä kortin tunnusluvun. Kyllähän nyt teini-ikäinen voi jo kaupassa käydä ja muilla asioilla, olen monesti ihan luvalla saanut äitin korttia eikä koskaan kyllä käynyt mielessäkään varastaa mitään. Piti muutaman kerran ostaa äitille tupakkaakin vielä alaikäisenä :p.
On se nimenomaan KUMMALLISTA vaikka sitä tapahtuisikin. Sinuna en huutelisi noin surkealla lapsuudella.
 
[QUOTE="just";25904773]On se nimenomaan KUMMALLISTA vaikka sitä tapahtuisikin. Sinuna en huutelisi noin surkealla lapsuudella.[/QUOTE]
Arvasin kyllä että joku ihan oikeasti tarttuu tuohon heti. "Surkea lapsuus" kun ostin äitille muutaman kerran kauppareissulla tupakka-askin. Kyllä, kamalaa laiminlyöntiä ja tuskaa.

Kylläpä minä luulen, että nuo omatkin lapset osaa teininä kaupassa käydä ja saa äitin korttia lainaa. Mutta tupakkaa ei tarvitse ostaa, kun en polta.
 
Aika moni
Tuntuu tosiaan lainaavan korttia lapselleen. Hätätilanteessa ymmärrän, mut kai te tiedätte, että virallisesti niin ei saisi tehdä - ei myöskään puolisolle. Niitä varten voi hankkia rinnakkaiskortin...
 
Nooo
Kyllähän siinä klikkaa mua- sarjassa kävi niin että tytär vei äidiltänsä rahaa tai tilas kortilla salaa tms. Siis sarjahan se vaan on, mutta teinit aika fiksuja vaikkei niille tunnuslukuja suoraan annakkaan. Jos siis haluavat. Jos mun 15v tyttö tekis noin en kyllä poliisin voimavaroja tuhlaisi vaan saisi kyllä äitinsä niskaansa. Ehkä jos jatkuisi voisin ottaa viranomaisiin yhteyttä, tai jos ei osottaisi minkäänlaista katumusta.
 
liian pitkä
[QUOTE="mä";25902077]Miksi ei voi alotukseen kirjottaa kuin pari lausetta eikä tarkemmin, jos haluaa asiasta keskustelua (kuten keskustelupalstalla yleensä halutaan)? Onko se sitä, että halutaan muiden kysyvän mitä, missä, milloin ja miksi, jotta saadaan mahd. paljon huomiota?[/QUOTE]

Siksi ,
jos kerrot kaiken oleellisen aloituksessa voi aloituksesta tulla liian pitkä
ja
siitä saat taas palstamammoilta kritiikkiä kuinka kukaan ei jaksa kiinnostua pitkästä aloituksesta
 
En jaksa muuten kommentoida asiaa, mut niin tiedän minäkin äitini pankkikortin tunnusluvun, olen aina tiennyt ja kun olin pieni, mulla oli käyttöoikeudet äitin tiliin koska kävin usein sieltä maksamassa laskut konttorissa jne. kun äiti oli ite töissä niin ettei ehtinyt pankkiin..Tiedän myöskin mieheni kortin numeron ja mulla on käytettävissä hänen verkkopankkitunnuksensa jne..
 

Yhteistyössä