Rakas tyttöni oli sit varastanut kortin mun lompakosta ja nostanut tilin tyhjäksi

  • Viestiketjun aloittaja "ihana"
  • Ensimmäinen viesti
"ihana"
vittu tää on vaikeeta.. jotenki. En mä tiiä. Mä niinku annoin jo anteeks kaikki nää. Ja sit mä mietin mitä vielä pitäis tehdä. Mut ei sitä matkaa voi perua koska sen jo maksoin.
 
Keittiönoita
[QUOTE="ihana";25903057]vittu tää on vaikeeta.. jotenki. En mä tiiä. Mä niinku annoin jo anteeks kaikki nää. Ja sit mä mietin mitä vielä pitäis tehdä. Mut ei sitä matkaa voi perua koska sen jo maksoin.[/QUOTE]
Meillä luultavasti olisi toimittu juuri noin eli itse varkaudesta jokin teinille mieluinen juttu pois ja sen lisäksi 1000 euron edestä ylimääräisiä kotitöitä.
*muoks* Ja lisään vielä, että olisi käyty myös pitkään ja hartaasti keskustelu siitä, miksi teini teki niin. Syy olisi selvitetty pohjamutia myöten, koska tonni olisi ollut enemmän kuin meidän koko perheen ruokamenot ja musta olisi huolestuttavaa, jos lapseni suhtautuisi noin välinpitämättömästi äitiinsä ja sisarukseensa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Dongxi ja Millenia
blaah
[QUOTE="Heippa";25902476]Montako keskaripulloa on tänään mennyt? :)[/QUOTE]

:D

Rollolainen nukkui äidinkielentunnit.. Mä osaan jo skipata noi sen tekstit, kun ei vaan pysty käsittään aikuisen ihmisen kädettömyyttä kielioppiasioissa.
 
[QUOTE="vieras";25903016]Ilmoitatko poliisille, jos lapsi kännäilee alaikäisenä? Ostaa täysi-ikäisenä alaikäiselle sisarukselle alkoholia? Polttaisi pilveä? Varastaisi naapurilta esim fillarin?[/QUOTE]
En tiedä.

Mutta siitä ilmoittaisin, jos lapsi varastaa pankkikorttini ja tyhjentää tilini. Haittaako se?
 
vieras myös
[QUOTE="vieras";25902492]Olet teini?[/QUOTE]

Itse asiassa, luulen, että kaukana siitä. Aika monen vanhuksen tiliasiat hoitaa oma, aikuinen lapsi. Asiasta voi tehdä oikein virallisen sopimuksen.

Ap:n tapauksessa nyt tietenkään ei ollut siitä kyse ja sikäli arveluttaavaa toimintaa. Paitsi että perhe jää nyt ilman ruokaa ja vaatetta, olisi varmaan aiheellista tyttären jäädä ilman käyttörahaa pidemmäksikin aikaa.
 
"ihana"
Mä toivon että olis vaan unta, tää. Eile tyttö oli pois ja mulla ystäviä kylässä kohotettiin aika monta kuoharilasia ja vaikka mitä, nyt ei oikein järki juokse. Väsy.
Huomenna pitäis töihin taas.
Ystävät toi mulle yhteensä 40 eri kukkalajia, nyt koti vihertää :) Jopa poras pari amppelia kattoon.

Sain myös suklaata, prosentti ku karppaan, lahjakortteja jne. Kaikkea ihanaa. Tytölle tuli uusia kenkiä pari ja pari laukkua kans. Mut nyt ne on piilossa kaapissa ku en voi antaa niitä sille. Ehkä huomenna?
 
"mä"
[QUOTE="ihana";25903179]Mä toivon että olis vaan unta, tää. Eile tyttö oli pois ja mulla ystäviä kylässä kohotettiin aika monta kuoharilasia ja vaikka mitä, nyt ei oikein järki juokse. Väsy.
Huomenna pitäis töihin taas.
Ystävät toi mulle yhteensä 40 eri kukkalajia, nyt koti vihertää :) Jopa poras pari amppelia kattoon.

Sain myös suklaata, prosentti ku karppaan, lahjakortteja jne. Kaikkea ihanaa. Tytölle tuli uusia kenkiä pari ja pari laukkua kans. Mut nyt ne on piilossa kaapissa ku en voi antaa niitä sille. Ehkä huomenna?[/QUOTE]

Oi, ihanaa! Minäkin sain eilen lahjoja, tosin hiukan arvokkaampia ja hienompia kuin sinä, mutta pystyt varmaan jakamaan tän mun tunteen edes osittain! Mitä lahjakortteja sä sait? Mä sain mm. Karibian risteilyn kaikilla ihanilla herkuilla :) Sitten sain lahjakortin autokauppaan.
 
"ihana"
Pariisissa asuu nyt just koditon isi kun muutti sinne takas suomesta. On nyt hotellissa kunnes saa oman kämpän.
Robert just soitti ja valitin tästä niin haukku mut lyttyyn. Onko se mun vika et Sophie ei tottele? Joo nimetki täs kerron vaikka ei pitäis.
Sophie on eräässä lukiossa Helsingissä ja lintsaa sieltäki. Ja mä oon ihan et vittu.. ei jaksa teinejä.
 
"ihana"
Sophie katoski just tossa kaverilleen yöks. Niillä on siis kaverin perheellä oma uima-allas ja kaikkee. Me vaan asutaan kämäses kerrostalossa. Meillä kyl oma sauna ja 100 neliöö mut me ollaan kuulema köyhiä ja kämäsii ku ei ole pihaa tai sitä vitun allasta.
 
"ihana"
ja sain just niinku vitun viestiä ( sorry kielenkäyttö, konjakkia lasissa ja täs kirjastossa istun )
niin se laitto viestiä että tekee musta ilmoituksen!!! :O Mä olen niinku et mitä?? Ja miks??? Ai siksi kun hÄN varasti multa!!!!!
 
Kyllä tämä tarina nyt löyhkää aika vahvasti provolta, mutta tuossa nyt ei ole mitään ihmeellistä, että teini-ikäinen lapsi tietää äitinsä kortin tunnusluvun. Kyllähän nyt teini-ikäinen voi jo kaupassa käydä ja muilla asioilla, olen monesti ihan luvalla saanut äitin korttia eikä koskaan kyllä käynyt mielessäkään varastaa mitään. Piti muutaman kerran ostaa äitille tupakkaakin vielä alaikäisenä :p.
 

Yhteistyössä