Rakas tyttäreni valmistuu huomenna <3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";28549445]Onnea Rakas tyttäreni! Valmistut huomenna ja saat painaa lähihoitajan lakin päähäsi. Äiti rakastaa Sinua <3 <3 <3[/QUOTE]

Paskanhajuinen tulevaisuus odottaa kyllä sitä kannattaa juhlia ;D
 
[QUOTE="mie";28549762]Kiitos :) Paljon Onnea tyttärellesi hänen koulutaipaleelle![/QUOTE]

Kiitos vaan. Ollaan me ylpeitä lapsistamme, vaikka tällä palstalla ammatillinen koulutus ei näemmä ole minkään arvoinen...
 
[QUOTE="mie";28552078]Kiitos!

Tytär sai hyvän todistuksen: 1 tyydyttävä, 4 hyvää, 13 kiitettävää
1 hyvä, 3 kiitettävää[/QUOTE]

Hups. Nuo viimeiset 1 hyvä ja 3 kiitettävää siis työharjoittelusta :)
 

Yhteistyössä