Raivostuttava serkku!

Serkullani on edellisestä avioliitostaan tytär ja poika. Nyt hänellä on uusi mies, jolla on edellisestä suhteesta tytär. He asuvat nyt kaikki saman katon alla.

Ongelma onkin nyt tämä minun serkkuni, joka on mustasukkainen tälle 2 vuotiaalle tytölle! Siis ihan oikeesti! Serkkuni ei suostu viemään tyttöä tarhaan, vaikka oma poikansa menee samaan aikaan, samaan paikkaan. Hän ei pese tämän tytön vaatteita, vaikka hoitaa perheen kaikki muut pyykit! Ruuan hän laittaa kaikille, muttei kuitenkaan huolehdi tytön syömisestä.

Serkkuni haukkuikin nyt MINUT, koska minä hoidan mieheni poikaa ja kyllä, minä pesen myös pojan vaatteet ja annan hänelle ruokaa.

Pidin serkulleni kamalan palopuheen, koska mielestäni hän käyttäytyy erittäin typerästi ja väärin lasta kohtaan, mutta sainkin haukut itse... Nyt kiristää erittäin pahasti. Ja millanen lapanen se ukkokin on kun antaa tuollaisen tapahtua!

Anteeksi avautuminen...

Jos kerran pyykkiä pesee, eikö sinne voi laittaa koko perheen vaatteet samalla ja ruokailunkin hoitaa -.- Todella typerää käytöstä tuollainen erittely.
Kai hän imuroi sitten vaan omien lastensa kengistä tulleet hiekat ja muut jättää lattialle?

Viimeksi muokattu:
"vieras"
No mä en kyllä puuttuisi asiaan, saatika että pitäisin jotain palopuheita serkulle. Sen jälkeenkö hän sut haukkui, kun menit paasaamaan asiasta? Mistä tiedät, miten he ovat miehen kanssa asiat sopineet? Vai miehen lapsiko on serkkusi hoidossa päivät, eikä saa yhtään ruokaa tai huolenpitoa, eli siis on oman onnensa nojassa?

"huh"
Toi olis mun mielestä jo lastensuojelun asia. Ei ole henkisesti tasapainossa tommonen ihminen. Herranjestas sentään, kyseessä on 2 vuotias asiaan täysin viaton lapsi!

Mies vie tytön päiväkotiin aamulla ja hakee pois kun töistä tulee. Serkkuni ajaa tasan saman reitin samoihin aikoihin kun vie omaa lastaan. Tästä sanoin etten itse voisi tehdä noin. Enkä voisi erotella pyykkejäkään, vaan pesen kaikki mitä likaisina sattuu olemaan. Jos serkkuni kattaa pöydän, hän ei kata miehen tytölle, vaan mies sitten laittaa omalle lapselleen.

Suututtaa niin paljon, koska tyttö on niin pieni ja serkkuni on kuitenkin melki 40!

[QUOTE="vieras";23493427]No mä en kyllä puuttuisi asiaan, saatika että pitäisin jotain palopuheita serkulle. Sen jälkeenkö hän sut haukkui, kun menit paasaamaan asiasta? Mistä tiedät, miten he ovat miehen kanssa asiat sopineet? Vai miehen lapsiko on serkkusi hoidossa päivät, eikä saa yhtään ruokaa tai huolenpitoa, eli siis on oman onnensa nojassa?[/QUOTE]

Satuin sanomaan miten itse toimisin asioissa. Sen jälkeen haukku minut ja sitten räjähdin. Joo, onhan se jokaisen oma päätös miten asiat hoitaa, mutta minusta ei ole oikein tuota miehen tyttöä kohtaan!

outooo
Mies vie tytön päiväkotiin aamulla ja hakee pois kun töistä tulee. Serkkuni ajaa tasan saman reitin samoihin aikoihin kun vie omaa lastaan. Tästä sanoin etten itse voisi tehdä noin. Enkä voisi erotella pyykkejäkään, vaan pesen kaikki mitä likaisina sattuu olemaan. Jos serkkuni kattaa pöydän, hän ei kata miehen tytölle, vaan mies sitten laittaa omalle lapselleen.

Suututtaa niin paljon, koska tyttö on niin pieni ja serkkuni on kuitenkin melki 40!
Miksei se mies tuo sitä toista lasta samalla kotiin? Onko se samanlainen "hoidan vain omat lapseni" tyyppi?

[QUOTE="hankey";23493598]Mutta miksi se mies ei kuljeta molempia lapsia? eikä pese pyykkiä?[/QUOTE]

Kun tämä serkkuni on nyt päättänyt että hoitaa omat lapset ja mies omansa... Sen takia hakee itse aina pojan hoidosta.

Kyllähän siinä menee jo aika paljon polttoainetta, että kumpikin ajaa saman matkan ja vielä kaksi kertaa päivässä. Lapsetkin ihmettelevät varmasti, kun ei mies jonka kanssa asuu, ota kyytiin kuin yhden vaikka sama matka olisi. Olisi varmaan paljon helpompaa, jos toinen hakisi ja toinen hoitaisi muita hommia sillä aikaa o.o

Yhteistyössä