A
Anonymous79
Vieras
Ollaan oltu kimpassa kolmisen vuotta, asuntovelkaa ja häät edessä. Koko parisuhteen ajan olen pitänyt riitelyämme ja miehen "keskustelutaitoja" kovin ongelmallisena. Riidellessä mies nimittäin ei koskaan pysy paikallaan vaan lähtee kesken keskustelun/huutamisen vessaan/tupakille/viemään roskia/puhelimeen jne. Olen ihan rikki tästä, hän viestittää käytöksellään ettei kiinnosta ja tämä onkin johtanut siihen, että useimmat riidat on lakaistu maton alle ja ne on helppo (tietysti minun toimesta) vetää sieltä esiin taas uuden riidan tullessa. Eilisiltana meni sitten aivan yli. Alkuillasta riideltiin jonkin pienen, arkipäiväisen asian vuoksi. Hän lähti yhtäkkiä autolla pihasta. Soitan perään, hän on matkalla vanhempien luo 300km päähän! Vaikka illaksi meille oli sovittu menoa ja täksi päiväksi samoin on sovittu menoa. Puhuttiin puhelimessa pääsemättä mihinkään yhteisymmärrykseen, minä tietysti superkiukkuisena. Myöhemmin illalla koittaessani soittaa, mies ei vastaa puhelimeen! Tunnin päästä laitoin tekstiviestiä, että oletko kunnossa, siihen hän tekstarilla vastasi "kunnossa ollaan" eikä muuta. Ei soittanut eikä vastannut, kun yötä myöten koitin soittaa. Olen aivan raivoissani!!!! Minut on kasvatettu niin, että asiat selvitetään puhumalla ja mahdollisimman pian, ainakaan yötä ei oteta vastaan riidellen. Tämän olen tehnyt miehellekin selväksi seurusteluaikanamme ja siitä on yhdessä sovittu. Nyt aamullakaan ei vielä ole vastannut puhelimeen tai laittanut viestiä. Eilisillan tärkeä meno piti peruuttaa, tänään minulla lippu Lohjan festivaaleille, miehen lippu piti ostaa portilta sinne mennessä.
Onko kenelläkään ideoita kiukun hallintaan? Olen niin suuttunut, että vaan itkettää.
Onko kenelläkään ideoita kiukun hallintaan? Olen niin suuttunut, että vaan itkettää.