NAHJUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIES
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MIES

Vieras
Ei saa tekemään mitään asioita, pakoilee vastuuta todella pahasti. Kaiken huippu! Laittaa kaiken tekonsa minun, vaimonsa päälle. Joka asiassa täytyy potkia persuuksiin, että yrittäs tehdä jotain. Nyt on jo häätöuhka, koska ei viitsinyt mennä sopimaan isännöitsijän kanssa maksusuunnitelmaa. (tuli ulosotto tilille) koska ei viitsinyt aikoinaan hoitaa maksuja. Ei muistanut tai joutanut.
Lainailee ihmisiltä rahaa eikä vastaa puhelimeen ja tottakai he sitten mulle soittaa. No minähän se tietysti olen jättänyt maksamatta..(en edes tiennyt lainaamisista) Nyt mua jo uhkaillaan todella törkeesti sen velkojen takia.
Kaatuilee kännipäissään ja vierittää syyn yleensä ruhjeista minun sukulaisten pieksämiseksi. (eivät edes asu samassa kaupungissa) Ei hoida mitään laskuja eikä asioita. Minä en voi kaikkea hoitaa mitkä ovat hänen nimssä. Hän on muuten AVOKKI mutta ei kauan. Kuinka paljon on noin helv... loisia olemassa?

Hui hai se mikaan psykopaatti ole. Rassukka ennemminkin. Ei omaa elaman perustaitojakaan. Ei osaa huolehtia raha-asioistaan, ei osaa juoda kohtuudella ja joutuu yhtenaan kaikenlaisiin hankaluuksiin. Hapeilee sitten surkeuttaan ja yrittaa peitella tekosiaan toinen toistaan huonommilla valkoisilla valheilla.

Mahtaako se reppana kohta enaa kotiinkaan osata? Tosin saastyisit eroamisen hankaluuksilta...

Jos mies on pelkkä avokki, eikä vihitty mies, niin ei sua kukaan saa vastuuseen sen veloista. Jos sua uhkaillaan, niin sano että suu suppuun ja just tai soitan poliisit, ja tulevaisuudessa ne uhkailut ja ulosotot sitten oikeaan osoitteeseen, kiitos.

Miten olet ite noin nössö että katselet tuommoista miestä ollenkaan? Kyllä itseään saa myös syyttää jos siihen jää käsiään väänteleen kun kerran asioiden oikea laita on itelleskin jo noin hyvin selvinnyt. Lemppaa luuseri ja etsi aikuinen tosimies.

Luulisi sinun oppineen, ettei terve nain en edes miestä kaipaa.
Mikä ihme panee tuollaisissa roikkumaan? On tosi kummallista jos fiksu nainen katselee ja vääntelee, mutta ei äänestä jaloillaan.

No mihin aiotte muuttaa?, kun saatte häädön. Kannattaisiko soittaa itse isännöitsijälle ja kysyä onko häätö laitettu jo voimaan, ja mies on vain ""pimittänyt"" sen sinulta.

On aika ikävää, jos asunto yksi päivä onkin tyhjennetty ja tavaranne on pihalla roskalavalla.

Ja sano suoraan kaikille soittajille, ettet tiedä mistään mitään! Etkä voi tilanteelle mitään!

Itse asiassa muuttaisin pois. Mitä tuollaisella miehelle voi tehdä. Itse en omalla kohdallani näkisi yhteistä tulevaisuutta tuollaisen miehen kanssa.

Hermot menee. Kun saisi edes keskustelemaan, mutta ei. Aivan niin, pelkää näköjään vastuuta ja odottaa, että kaikki tehtäis sen puolesta.
Itse yritän saada asunnon muualta, mutta takuurahat pitäis jostain löytää. Asun sellaisella paikkakunnalla jossa vakituista työtä vaikea löytää. Siis niitä ei ole. Minusta tuntuu, että nää soittajat on hoksanneet kuka meidän talossa on ""pomo"" Olen kysynytkin nahjukselta, että eikö sua hävetä kuinka sun akkaas uhkaillaan ja haukutaan, sinä et edes puutu siihen vaikka ne johtuu sun tekosista.
Loppujen lopuksi syy onkin minun......mitä vit...let niille.
Siis mun pitäs kaikki ottaa tuutin täydeltä, ja herra sais paeta mun selän taakse.

Jätä ja äkkiä tollanen akkamainen mies. Jos muut ihmiset on jo huomanneet sun olevan teidän perheen pää joka hoitaa asiat. Velkojat saattaa olla muuten todella raakoja. Mistä tiedät, vaikka ukkos on niille väittänyt sun pitäneen hoitaa asat.

Nyt ei ymmärrä? Miten luulette ap:n yht.akkiä muutaman päivän sisällä saavan oman asunnon? Vai onko teillä tarjota?
Tämän tyyppiset tyypit salailevat kauan vastuuntunnottomuutta ja raukkamaisuuttaan. EX ukkoni oli muka aina mukana suunnitteluissa mutta lopulta huomasin kuinka minähän ne päätökset tein. Ja jos juttu ei onnistunut, niin minähän sen olin tehnyt ja syyllinen?
Minä ainakin ymmärsin ap:n huomanneen tai asain todellisuuden selvinnen vähänaikaa sitten.
Nämä jätkät ei muutu ikinä, aina löytävät jonkun äiti hahmon hoitamaan ja paijaamaan.

Yritä saada ne takuurahat jostain ja häivy. Jätä avokkis yksin hoiteleen omat juttunsa.

Tiedän kuinka vaikea on rahattomana ja työttömänä lähteä yht.äkkiä mutta yritä ainaki. Syy ei ole sinun muista se.

Väitän, että kukaan ei pysty tietämään miten ihminen muuttuu kun muuttavat yhteen.
Omasta mielestäni olen älykäs normaali nainen, koulutettu.
Ennustaja en ole, joten en voinut tietää todellista tilannetta ennenkuin se tuli rytinällä niskaan.
Jos ihminen on järkyttynyt, ei se osaa aivan loogisesti hahmottaa tilannetta.
Luulin aluksi, että hänelle on outoa yht.äkkiä saada 12-vuotias poikapuoli, mutta kysymys ei olekkaan siinä vaan todennäköisesti tulla poikani samanikäiseksi veljeksi.
Nyt yritän sovitella isännöitsijän kanssa, että asunto siiryy minun nimiini mutta velat jää tällä paskaläjälle. 2kk vuokrarästit Älkää kysykö miten onnistuin.
Paskaläjä muuttaa tänäpäivänä ÄITINSÄ luo pakoon velkojia.
Uhkasin kertoa osoitteen ja äitinsä puhelinnumeron jos ei lähde.