Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli ottaako kaatokännissä taksin vai lähteekö kaatokännissä kävelemään puiston poikki ajatellen että hänellä on siihen oikeus (vaikka tiedossa on että puistossa kulkee hiippari). Jos taksikuski raiskaa naisen niin mitään ei ollut naisen puolelta tehtävissä. Jos naisen raiskaa puistossa vaanija niin tilanteen olisi voinut välttää mutta tokikaan rikos ei ole yhtään vähäisempi silti.
Koen kyllä kuitenkin että taksikuskin raiskaus on törkeämpi koska hän käytti hyväkseen asemaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29769253:Kannattaa kuitenkin tässä pervoilukeskustelun tuoksinassa muistaa, että raiskaus on aina väkivaltaa.
hyvä pointti, sitä yritin tuolla pari sivua taaempana jo kyselläkkin liittyen parisuhderaiskauksiin
hyvä pointti, sitä yritin tuolla pari sivua taaempana jo kyselläkkin liittyen parisuhderaiskauksiin
Ja minua sanotaan idealistiseksi ja sinisilmäiseksi. Kuka haluaa elää maailmassa missä viattomat kärsivät nälästä ja sodista? Silti maailmamme on sellainen, vaikka teemme työtä sitä vastaan.
Itseasiassa, jos tästä asiasta puhuttaisiin vaikka vaatteiden kautta, eli vaikka niin että minihameinen nainen olisi raiskattu niin täällä huudeltaisiin että "minulla on oikeus pitää vaikka koko tavaraani esillä ja kenelläkään ei ole lupa siihen koskea" (ja näin toki onkin mutta tässä esimerkki siihen miksi katson että useat naiset ajattelevat tätä "minulla on oikeus-asiana). Se olisi toissijainen seikka että nainen olisi raiskattu vahvassa humalatilassa puistossa (eli että kyseessä olikin epäonninen valinta).
Ja minua sanotaan idealistiseksi ja sinisilmäiseksi. Kuka haluaa elää maailmassa missä viattomat kärsivät nälästä ja sodista? Silti maailmamme on sellainen, vaikka teemme työtä sitä vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29769253:Kannattaa kuitenkin tässä pervoilukeskustelun tuoksinassa muistaa, että raiskaus on aina väkivaltaa.
Mutta kun maailma ei vaan ole täydellinen. Se ei silti ole kaikkien miesten vika. Ihan sama kun ei ole kaikkien äitien vika jos joku äiti menee tappamaan lapsensa.
Miksi miesten käytöstä tulee saada paheksua mutta naisten ei?
Jos joku karju vetelisi väkisin päivystyskeikalta tullutta putkitimppaa vähän väliä, niin olisikohan eri ääni kellossa? Mitä luulette? Menisikö rangaistuslaki uusiksi?
Missä ne taas on se kirjoitukset että hei miehet, känniäsiäKÄÄN naisia ei raiskata? Ei missään. Sen sijaan naisia varoitellaan. :kieh:
Lue sinäkin mihin kommentoidaan.
Eli että miehiä saa paheksua (esimerkki jo ihan tästä ketjusta kun Virtsanpylväs paheksuu miehiä kun ovat pervoja yms.) kun nuokkuvat puolitajuttomina nakkikioskijonossa kaivamassa verta nenästään mutta naisten käytöstä ei saisi paheksua, (eli ei saisi paheksua esim. sitä että juo liikaa ja lähtee yksin puiston läpi oikaisemaan) kun ottaa riskin tulla raiskatuksi.