Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mitä sä tarkoitat tavaralla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:No eihän sitä voi kamastakaan puhuaAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mitä sä tarkoitat tavaralla![]()
![]()
Mutta luulenpa että minut tekee onnelliseksi hiukan erilainen tavara kun esim sinut :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli loppyhteenveto: Raha tekee onnellisemmaksi, jos sitä oikein osaa käyttää!
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Ei pelkkä raha onnelliseksi tee mutta on se vaan aika paljon helpompi olla onnellinen jos on rahaa sen verran ettei joka senttiä tarvi laskea.
Alkuperäinen kirjoittaja uusi elämäni:Olin 2-vuotiaan 18v yksinhuoltajaäiti, kun tapasin mieheni. Se oli kyllä lottovoitto. Varakas mies varakkaasta suvusta. Nyt oltu yhdessä 12 vuotta ja yhteisiä lapsia meillä on 4.
- voin olla kotiäiti. esikoisen kohdalla mun piti laittaa 6kk vauva hoitoon, jotta pystyin mennä tekemään paskaa siivoojan työtä, että sain rahaa elämiseen. mun äiti ja isä ovat eronneet ja molemmat alkoholisteja, olen ainut lapsi. esikoinen oli vahinko yhdenillanjutun kanssa, mut en pystynyt tekemään aborttia
- asumme kauniissa talossa arvostetulla alueella Helsingissä. on kaunis puutarha ja piha mitä laittaa, voin vain kuvitella miten asuisin kahdestaan esikoisen kanssa Jakomäessä kaupungin vuokrakaksiossa.
- voin huolletta ostaa mitä haluan. kävin pari vuotta sitten kauneusleikkauksen ja korjasin sen minkä lapsena "menetin" onnettomuudessa
- voi matkustella. ennen kuin tutustuin mieheeni en ollut koskaan käynyt kauempana kuin Helsinki-Espoo-Vantaa. nyt on matkusteltu niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.
- voin palkata kotiini siivojan ja lastenhoitajan
Parisuhde on onnellinen, rakkausliitto. Mieheni pitää esikoistani kuin omana lapsena. Uniongelmia on toisinaan varsinkin tällä kuopuksella on koliikki ja se ottaa voimille. Lapset ovat sairastelleet aika vähän.
Minusta raha tekee tietyissä määrin onnelliseksi, ei tarvitse ajatella riittääkö rahat johonkin tai saako lapsi harrastaa kallista harrastusta. Se on totta ettei raha korvaa huonoa parisuhdetta, mutta voi se parisuhde olla varakkailla kuitenkin täysin onnellinen ja toimiva.
Ei ole kyllä mitään asiaa jonka vaihtaisin edellisen elämäni kanssa. Raha kyllä helpottaa elämää huomattavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:No eihän sitä voi kamastakaan puhuaAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mitä sä tarkoitat tavaralla![]()
![]()
Mutta luulenpa että minut tekee onnelliseksi hiukan erilainen tavara kun esim sinut :saint:
Eiks ole hassua et vaikka tykätään eri tavaroista niin se saattaa olla kuitenkin se yhdistävä tekijä![]()