rahaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä äiti

Vieras
nyt se sitten tuli :D

rahatilanne,rahaa tulee vasta 26.8 ja tilillä 85 euroa.sinne asti pitäisi kahden lapsen ja äidin pärjätä.
on vielä ostoslistalla vaipat pienemmälle.
:(

pelottavaa ajatella et miten tässä pärjätään.onneksi kaikki laskut on maksettu,lapsi joutui viettämään sairaalassa hetken ja sieltä tuli niin iso sairaalalasku et vei kivasti rahaa sen maksaminen.

Tai oikeastaan huonompi...
Tili -40e ja seuraavaksi tulee lapsilisät...
Täytyy vaan toivoa että huutiksen vaatteita menis pikku hiljaa kaupaksi että sais aina muutaman euron :)

Oletko koskaan miettinyt että tekisit kotiäitinä jälleenmyyntihommia? vievät vain vähän aikaasi ja niistä kuitenkin tienaa pienellä vaivalla kuukauden ruokarahat.. itse myyn tuotetta jota on äärettömän helppo myydä koska kaikki tarvitsevat näitä tuotteita. Myyn siis mausteita ym. keittiötarvikkeita, -ne tuotteet myy itse itsensä ja itsekin käytän niitä jatkuvasti.
Mielestäni tällä tienaa äärettömän helppoa rahaa ja työtä voi tehdä juuri niin vähän tai paljon kun vain itse haluaa. tai pitää vaikka puolen vuoden tauon ilmoitelematta minnekään mitään =)

Joskus vaan laskut kasaantuu samalle kuulle ja esim. minulle tuli 500e eläinlääkärilasku niin tottakai tili heittää häränpyllyä...
Mutta ainahan täällä saa paskaa niskaan, ei kai kukaan tahallaan "hävitä" rahoja ja sitten ihmettele kun tili tyhjä. Joskus vaan valitettavasti menot suuremmat kuin tulot.
Elämä on....

Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:
Alaikäisestä ei tuu sairaala laskua samaan tapaan kuin täysi ikäsestä. Ja toisaalta olishan siihen varmaan sitten saanut soskusta tukea.

Ai ei tule... kylläpäs vain ihan saman maksoi lapsen sairaalassa olo!!

Jos ostat ensin ne vaipat (tietty halvimpia teippivaippoja), niin sulle jää 5?/päivä ruokarahaa. Varmasti sulla siellä jotain kaapista löytyy jo valmiiksi (tonnikalaa, kaurahiutaleita, näkkäriä,...), joten ihan hyvin pärjäätte! Ostat vaan tärkeimmät, kuten maidon, leipää (sämpylöitä voisit tehdä itse) ja alennustuotteita. Jos pakkasessa on marjoja, niin tee kiisseliä lapsille väli- ja iltapalaksi. Kaali on edullista, osta sitä salaatiksi (lapset tykkäävät rouskutella ihan palanakin), ja keitä iso kattilallinen hernekeittoa, ja pakasta osa ettei tarvitse samaa syödä montaa päivää. Hyvin te selviätte!

mua ihmetyttää jos joku todella sanoo pokkana rahatilanteen menneen sekasin eläinlääkärilaskun vuoksi. Miten ihmeessä, täytyyhän jo eläintä otettaessa huomioida eläimestä mahdollisesti aiheutuvat eläinlääkärikulut. Meilläkin tekee mieli koiraa mutta ei voida ottaa kun ei todellakaan ole varaa maksella ylimääräisiä eläinlääkärilaskuja.

Yhteistyössä