Oon henkisesti ihan poikki ja mies ei tajua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehen yritys on selkeästi kannattamaton, mies on yrityksensä kanssa kusessa ja upoksissa ja kaulaansa myöten paskassa. Nyt nainen oma linja ja omat ajatukset. Miehen mielipiteillä voit pyyhkiä takapuolesi, hän ei selvästi ole järjissään, ja jos et sinä aio olla järjissäsi ei teillä voi kohta kukaan enää mitenkään hyvin.

Hae töitä kodin ulkopuolelta, nuorin lapsi hoitoon, vaikka sitten osaksi aikaa. Ja hae töitä jostain muusta kuin siitä miehen kaatumassa olevasta yrityksestä. Muutenkin voit alkaa katsella pakoteitä ja uusia järjestelyjä elämääsi, koska se miehen homma kerran on kaatumassa, isoja muutoksia on tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja tältä näyttää;26112321:
Miehen yritys on selkeästi kannattamaton, mies on yrityksensä kanssa kusessa ja upoksissa ja kaulaansa myöten paskassa. Nyt nainen oma linja ja omat ajatukset. Miehen mielipiteillä voit pyyhkiä takapuolesi, hän ei selvästi ole järjissään, ja jos et sinä aio olla järjissäsi ei teillä voi kohta kukaan enää mitenkään hyvin.

Hae töitä kodin ulkopuolelta, nuorin lapsi hoitoon, vaikka sitten osaksi aikaa. Ja hae töitä jostain muusta kuin siitä miehen kaatumassa olevasta yrityksestä. Muutenkin voit alkaa katsella pakoteitä ja uusia järjestelyjä elämääsi, koska se miehen homma kerran on kaatumassa, isoja muutoksia on tulossa.

No ei ole miehen firma mihinkään kaatumassa (olen nähnyt tilinpäätökset ja kuukausittaiset tulokset myös) . Firmassa tosin isoja muutoksia menossa ja niitä ollut aika ajoin ennenkin. On vaan sellainen ala että kaikki muuttuu jatkuvasti ja pitää pysyä niissä muutoksissa mukana.
Asutaan pienellä paikkakunnalla ja täällä ei ole niitä työpaikkoja noin vain. Olen toki katellu ja tottakai laitan lapsen hoitoon siinä vaiheessa jos jostain saan töitä.

Mies kävi äsken kotona ja vaan nauro kun sanoin että oon ihan poikki. Kuuden tunnin yöunet kuulemma pitäis riittää. Sano vaan että opetella munkin työntekoon ja ettei elämä ole niin helppoa. Unohtaa vaan että nuo 6 lastakin teettää töitä. Mutta kait se on lomaa hoitaa lapset ja koti (vaikka tällä hetkellä nekin kyllä niin ja näin) .

No ei ne kuuden tunnin yöunet kyllä riitä kenellekään, se on selvä.

Miksi te olette tehneet kuusi lasta? Ja miten tässä on näin päässyt käymään että mies ei kanna vastuuta lapsista ollenkaan?

Tilinpäätökset ovat jotain. Mutta jos miehen täytyy siellä ylipitkiä päiviä tehdä, ja rahat on silti loppu niin haloo hei järki käteen. Joku mättää. mieluiten sitä pitäisi silmät kiinni kurjuudelta, mutta tosiasiat on tosiasioita.

Sinä et nyt tarvitse miehesi apua vaan miehesi ja perheesi tarvitsee sinun määrätietoisuuttasi ja tervettä järkeä. Järjettömyyksiin meneminen, liikaa valvominen ja miehen hoopoihin kommentteihin myönteleminen ei nyt auta ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja ajattelennäin;26113000:
No ei ne kuuden tunnin yöunet kyllä riitä kenellekään, se on selvä.

Miksi te olette tehneet kuusi lasta? Ja miten tässä on näin päässyt käymään että mies ei kanna vastuuta lapsista ollenkaan?

Tilinpäätökset ovat jotain. Mutta jos miehen täytyy siellä ylipitkiä päiviä tehdä, ja rahat on silti loppu niin haloo hei järki käteen. Joku mättää. mieluiten sitä pitäisi silmät kiinni kurjuudelta, mutta tosiasiat on tosiasioita.

Sinä et nyt tarvitse miehesi apua vaan miehesi ja perheesi tarvitsee sinun määrätietoisuuttasi ja tervettä järkeä. Järjettömyyksiin meneminen, liikaa valvominen ja miehen hoopoihin kommentteihin myönteleminen ei nyt auta ketään.

Tähän asti ollut ok että olen kotona ja hoidan lapset. Nyt sitten saan aika ajoin kuulla että makaan vaan kotona enkä tienaa mitään. Nuorin on kohta jo sen 5v. Mutta silti on noissa ala-aste ikäisissäkin vielä tekemistä. Ei noita voi jatkuvasti keskenään pitää. Ja rahallisestikin ois ollu +- 0 mun lähteä töihin.
Nyt voisin sinne töihin lähteäkin mutta ei niitä ole noin vain tarjolla. Ja se että vaikka lähtisinkin töihin niin mun niskoille nämä kotityöt jää silti.

Tarkoitus oli että kun teen miehelle paperi hommia niin mies on sen aikaa kotona lasten kanssa. Mies saa vapaata ja minä vaihtelua. käytäntö sitte ollu suurimmaksi osaksi muuta. Hetken toimi että mies tuli jo seitsemän aikoihin töistä niin mulla oli ilta sit aikaa. Eikä tää nykyinenkään työaika muuten haittais mutta pitäis sit aamusta saada nukkua pitempään.

Ne ohjelmat saa kyllä kotikoneellekin.
Nuorin lapsi saman tien päivähoitoon, ryhdy heti hakemaan paikkaa.

Sun mies kuulostaa suoraan sanottuna tunneköyhältä idiootilta.

[QUOTE="hmmm";26113107]Jos et ole osannut kasvattaa yhtään, sotkevat ja tappelevat kun et ole niin eikö kannata menä sitten töihin kuten muut ihmiset?[/QUOTE]

siis isot ihmiset.

Eiköhän noille lapsille ole tarpeeksi että pärjäävät keskenään tappelematta ym sillon kun ollaan molemmat pois.
Ei siihen voi enää vaatia että tekevät kotityötkin.
Mutta siis ovat hekin väsyneitä tällaiseen viikkoon. Nyt jotain saatu siivottuakin muttei läheskään kaikkea.

Ja siis mulla on enää toukokuun loppuun töitä kun sitte muuttuu nuo firman hommat niin että suurinosa paperityöstä jää pois. Että en nyt kuukaudeksi enää laita tuota yhtä hoitoon.

[QUOTE="hmm";26113122]Yleensä jos tekee monta lasta niin niitä jaksa vaan jos niillä on kuri.[/QUOTE]

Joo ihan kohtuullisesti pärjätty ennen mun töihin menoa. Paitsi että tuolla vanhimmalla alkoi ongelmat kun meni yläasteelle ja niitä nyt ammattilaisten kanssa selvitetään. Että sekin syönyt nyt tän kevään mun voimia aika paljon noiden töiden lisäksi.

Viikonloppuna sai levähdettyä. Mutta tämä viikko on taas todella täynnä. Töitä joka illalle ja joka päivälle jotain lasten menoja. Talo on jo tässä vaiheessa ihan järkyttävässä siivossa. Ite oon ollu menossa puoli yhdestä asti ja äsken tulin kotiin.
Töihin pitäis lähteä heti kun selviän tästä.
Reilu 5 viikkoa niin sitte pitäis helpottaa niin mulla kuin miehellä noiden töiden osalta. Toisaalta mulla tippuu sitte tulot monta sataa ja nyt jo ollaan todella tiukilla.

Toiseksi viimeinen viikko menossa ennen töiden loppua. Kait nää perjantait on sitte jo niin poikki että tuntuu kaikki kaatuvan niskaan. Miehen kanssa ei olla nähty kuin viikonloppuna. Lähtee aamulla kun nukun ja nukkuu kun ite tulen. Ja jos soittaa niin ei jaksa mitään kuunnella.
Jostakin pitäis repiä voimia et jaksaa vielä ens viikon.
Tekis mieli vaan mennä sänkyyn peiton alle ja nukkua ainakin pari päivää putkeen..

Yhteistyössä