Ei jaksa oon ihan poikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
- Mies aina töissä
-Lasten kanssa yhtä tappelua
-Koulukyytejä ei saatu järjestykseen eskarilaiselle
-En saa lapsille hoitopaikkaa kun pakollisia menoja
Tänään joudun ottamaan 4 mukaan kun meen eskarilaisen vanhempain varttiin (isommat saa jäädä pihalle leikkiin)
-Rahat on loppu ja laskut maksamatta
-yläkerran rakennus edelleen kesken, ollaan rakennettu 1½ vuotta sitä
-Täällä on aina sotkuista. osittain johtuu tuosta rakentamisesta. Osittain kun en jaksa tapella lasten kans aina siivouksesta.
-ite ihan poikki, nukun yöt tosi huonosti
-pakko alkaa siivoamaan kun vieraita tulossa. leipoakin pitäis.
-Tekis mieli mennä vaan nukkuun

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
elämä joskus potkii. mutta kyllä kaikki järjestyy, aina. sotkuista saa olla, siihen ei kuole.

Mun siisteyskynnys on todella matala eli siedän melkoista sotkua mutta jossain menee raja. Pakko on välillä siivota ettei ihan sonnassa joudu elään. Mutta kun se vaatii 3-4 päivää taistelua lasten kanssa et saadaan tavarat edes paikoilleen. On siinä sitäkin et en jaksa ite olla lujana.
Ja sit se käytännössä on et huudan ja raivoan kaikille kun kellään ei tapahdu mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
elämä joskus potkii. mutta kyllä kaikki järjestyy, aina. sotkuista saa olla, siihen ei kuole.

Mun siisteyskynnys on todella matala eli siedän melkoista sotkua mutta jossain menee raja. Pakko on välillä siivota ettei ihan sonnassa joudu elään. Mutta kun se vaatii 3-4 päivää taistelua lasten kanssa et saadaan tavarat edes paikoilleen. On siinä sitäkin et en jaksa ite olla lujana.
Ja sit se käytännössä on et huudan ja raivoan kaikille kun kellään ei tapahdu mitään.

kannattasisi harrastaa jotain liikuntaa yksin kodin ulkopuolella, niin ei enää sotkut haittaa eikä tartte lapsille huutaa. mun mies sanoo, että jos mieli tekee huutaa, huudan hänelle, enkä lapsille. ei se ole lasten syy, että sinä et sotkua siedä. sotkut kuuluvat lasten kasvamiseen, se on elämää. ne saa traumoja, jos huudat koko ajan että lelut levällään.

Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Ei sun ois mitenkään mahdollista saada omaa aikaa? Sitä minusta tunnut tarviivan, jokainen sitä väsyy jos joka päivä menee täysin saman kaavan mukaan.

periaatteessa jos ois rahaa ja jaksasin alkaa hoitajaa kyseleen. Voisin JOSKUS saada jonkun tänne muutamaksi tunniksi.
Mutta siis ei käytännössä ole rahaa siihen että esim joka viikko kävisin jossain.
Suunnittelin jo et meen kansalaisopiston kurssille (4kertaa) mut ei riitä rahat siihenkään kun pitäis ensin hoitajalle maksaa sit kurssimaksu ja viel tarvikkeet sinne kurssille. Ja sit se että ensin haet hoitajan sit meet kurssille, tuut kurssilta ja viet hoitajan kotiin niin aika työlästä. Ja yks sivu sen 10 km.
Niin ja kiitokset halauksista!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kannattasisi harrastaa jotain liikuntaa yksin kodin ulkopuolella, niin ei enää sotkut haittaa eikä tartte lapsille huutaa. mun mies sanoo, että jos mieli tekee huutaa, huudan hänelle, enkä lapsille. ei se ole lasten syy, että sinä et sotkua siedä. sotkut kuuluvat lasten kasvamiseen, se on elämää. ne saa traumoja, jos huudat koko ajan että lelut levällään.

Joo mies tulee illalla kymmenen jälkeen ei enää sillon voi huutaa.. vai pitäskö alkaa soittaan sille töihin.. ja oiskin vaan ne lelut. mutta kun on pyykit, puhtaat vaatteet, ulkovaatteet, roskat ja kaikki muu sekaisin lattialla. Ja nykyään jaksan n 2 viikoin välein alkaa sen tappelun siivouksesta jos ei tuu vieraita tms.

Yllätys varmaan. Mies on yrittäjä. Lähtee yleensä kahdeksaan mennessä aamulla. ite oon aamusta kyl niin tööt et en jaksa herätä yhtään aikasemmin kuin pakko. Ennemmin sitte illasta vaikka menis myöhään. Viikonloput miehellä niin et lauantaina tulee kolmen maissa iltapäivällä ja on illan kotona. su samoin tai sit et menee vasta iltapäpivällä kahdelta ja tulee joskus kahdeksalta. Se vaan että haluais olla koko perheelläkin välillä. kyl minä jossain kaupassa ym käyn sit viikonloppusin

Yhteistyössä