pyykinpesukoneen puhdistus? haisee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esmonda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Esmonda

Jäsen
24.11.2006
31
0
6
... ummehtuneelle, eikä oo ollu käytössäkään kuin vajaan vuoden. tietty lasten kurakamppeita ja muuta siellä pestään, mutta yök.

Eli siis onko joku ihmeaine jota sinne voi tunkea, tai jotain tyyliin etikkaa keittiönkaapista ja hyvä tulee, vinkkejä (onnistuneesta!) pesumasiinan raikastamisesta otetaan ilolla vastaan!

tää on kans joka päivä :laugh:
yhdeksässäkympissä tyhjäpesu, sitruunahapon kanssa tai ilmankin. joskus oon laittanu kloriittia ja kylmällä (30 asteisella) vedellä sit pyöräyttäny ohjelman. silloin on tosin suihkuverho ollu pyörimässä myös..

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
tää on kans joka päivä :laugh:
yhdeksässäkympissä tyhjäpesu, sitruunahapon kanssa tai ilmankin. joskus oon laittanu kloriittia ja kylmällä (30 asteisella) vedellä sit pyöräyttäny ohjelman. silloin on tosin suihkuverho ollu pyörimässä myös..

No onhan se kiva et sulla on hauskaa, anteeks nyt vaan etten ole huomannut. Ja tyhmyyttänihän tätä kysyn.

Mutta kiitos ystävällisille, kipitän siis apteekkiin!

Minä kun pesin 90asteessa toiveena raikas kone niin haisi kyllä vaan vielä pahemmalle!!!! Sitten laitettiin kloritea koneeseen ruiskulla ja annettiin vaikuttaa vähän aikaa. Sitten pesu 40 käyntiin niin johan hävisi haisut. Nukakasihdin puhdistus ei auttanut asiaa ollensakaan.

mulla oli pesuainelokerikko takaa homeessa, kun aloin käyttämään len hajustettua huuhteluainetta. se huuteluainekotelo oli ihan limainen ja kun otin pesuun niin takaa mustassa homeessa. nyt siis en käytä kysesitä ainetta, ja silloin tällöin jätän ainekotelon auki että kuivaa myös takaa. pesu sitruunahapon kanssa on tulossa..

Yhteistyössä