Pyydän jo valmiiksi anteeksi tätä vitsiä. Mutta mielenkiinnosta vaan, onko muita mustan huumorin ystäviä ?

cbcbq
Nuori isä tulee töistä kotiin. Äiti pesee vauvaa paljussa huljuttamalla sitä korvasta edestakasin.
Isä: "Mitä oikein teet, etkö ymmärrä kuinka paljon tuo sattuu?"
Äiti: "Mitä muutakaan tässä voi tehdä kun vesi on niin kuumaa että sormia polttaa?"
 
IhanaValo
Juu, miusta on sanottu ettei oo huumorintajua ja jos huumori on tuota niin eipä ole sit väliksikään. Paha mieli tuli lähinnä, oon vissiin liian empaattinen tuon sarjan jutuille.
 
hihhu
Tässä pari:

Mitä eroa on yliajetulla koiralla ja neekerillä? (anteeksi)
-koiran edessä on jarrutusjäljet.

Siili oppi hengittämään perseen kauttaa, sitten se istu kivelle ja tukehtu..

Heh.
 
"vieras"
No yleensä kyllä osaan nauraa ronskeillekin jutuille,työn puolesta vähän pakkokin että pysyy pää kasassa =) Mutta toi oli kyllä ehkä paskin juttu ikinä. Voin kuvitella että ap nauraa myös näille "kaks miestä meni kauppaan ja lapio" -jutuille. Hehehhe..hehh..he...heeee.
 
Kyllä tuosta ap:n jutusta mun mielestä puuttu kaikki vitsin elementit. Pitäis olla joku oivallus, käänne tai esim. stereotypian korostus, että aiheuttais mussa jotain huvittumista. Lähinnä surulliseksi teki tuo juttu. Ja todella olen mustan ja kieroutuneen huumorin ystävä.
 
"vieras"
Kyllä tuosta ap:n jutusta mun mielestä puuttu kaikki vitsin elementit. Pitäis olla joku oivallus, käänne tai esim. stereotypian korostus, että aiheuttais mussa jotain huvittumista. Lähinnä surulliseksi teki tuo juttu. Ja todella olen mustan ja kieroutuneen huumorin ystävä.
Näinpä. Tässä vitsissä "kohokohta" oli toi "SILLÄ ON SYÖPÄ!!!HAHHAHAHHAAH!!!"
 
"vieras"
Tähän ketjuun kehtaan myöntää,että mä nauroin kyllä tällaista vitsiä aikoinaan:

Mitä Stevie Wonder sanoi kun syntyi?
-Parempi sokea kuin neekeri!

Tosin mulla kesti tajuta toi aika pitkään.Tajusin ekana sen,että heh,joku on mielummin sokea kuin neekeri ja sitten muutaman tunnin päästä tajusin,että hei tuo äijähän on myös neekeri!

Mutta toi ap:n eka vitsi ei kyllä mun mielestä ollut vitsi.Se oli vähän tuollainen väkisin keksitty muka-hauska-juttu,joka alkoi tavallaan jopa lupaavasti,mutta loppu lässähti sitten ihan reisille.Yleensä mun mielestä noi vitsit,joissa on pitempi pohjustus ja noin niin niissä on lopussa oikeinkin hyvä huippu,tästä se puuttui.Lähinnä jäi sellainen olo,että tässäkö se nyt oli??
 
sphe
Tavvallisesti tykkään kaikista sellaisista jutuista, joille ei ehkä oikeasti saisi nauraa. MUTTA MUTTA, en voi sietää mitään pedofilliatyyppisiä vitsejä, joita joku laittoi tänne joskus. Siinä menee mulla raja!
 
Musta huumori on joissakin tilanteissa aivan ok, mutta julkisesti en sellaista kertoisi, jos en varmasti tiedä ketä on kuuntelemassa. Enemmän kuin vitsin surullisuus minua :$ sen kertoja joka ei osaa ottaa kuulijaa/lukiaa huomioon.
 
"vieras"
Mustaa huumoria!

Mitä tulee kuin työntää n******n (tummaihoisen) perseeseen pähkinöitä?


-Snickers



Mitä tulee kuin työntää n******n (tummaihoisen) perseeseen varoituskolmion?



-Toblerone




EI HERNEITÄ
 
"vieras"
On hyvää ja huonoa mustaa huumoria ja tuo aloittajan on todella huonoa. Tai ajatus riippuu siitä kuka minkälaisena sitä katsoo. Jos oma lapsesi tai läheisesi sairastaa syöpää niin tuskin revit tuosta huumoria. Päin vastoin.
Itseäni taas huvittaa mm. somalivitsit ja mannevitsit, mutta tuskin heitä itseään huvittaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25181923:
Ihan hauska. Sain ihan hirveesti sontaa niskaan, kun mua nauratti täällä se Karoliina Kesti juttu.
Mua ei naurata semmoset vitsit jotka henkilöityy johonkin tiettyyn ihmiseen. Ihmisryhmät on sit laajempi käsite eikä kenenkään tarvitse ottaa niitä just itteensä. Kieltämättä sellaiset ihmiset on aika luotaantyöntäviä jotka vitsailee jonkun sellaisen kuolemasta joka on oikeasti ollut olemassa. Tai ei ainakaan itselleni tulis mieleen vääntää huumoria kahvipöydässä kaverin kuolleesta isästä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25181917]On hyvää ja huonoa mustaa huumoria ja tuo aloittajan on todella huonoa. Tai ajatus riippuu siitä kuka minkälaisena sitä katsoo. Jos oma lapsesi tai läheisesi sairastaa syöpää niin tuskin revit tuosta huumoria. Päin vastoin.
Itseäni taas huvittaa mm. somalivitsit ja mannevitsit, mutta tuskin heitä itseään huvittaa.[/QUOTE]

Mua huvittaa savolaisvitsit vaikka olen savolainen itsekin.
 
Pahka
Olenkohan ainoa joka muistaa tuon ap:n jutun jo muinaisesta Pahkasika-lehdestä? Toimi kahden kuvan strippinä huomattavasti paremmin kuin noin pitkänä kirjoitettuna juttuna.
 

Yhteistyössä