Pyydän jo valmiiksi anteeksi tätä vitsiä. Mutta mielenkiinnosta vaan, onko muita mustan huumorin ystäviä ?

Joulu illan vitsi

Pikku Liisa katseli kuusta, sen kauniita kynttilöitä ja värikkäinä hohtavia palloja. Isän kanssa oli aamulla kietaistu lippunauha oksalle yhdessä. Sen nauhan oli Liisa itse koulussa kuvaamataidon tunnilla tehnyt tätä iltaa odottaen. Äiti hääri keittiössä. Kotona tuoksui ihanalta, joulusiivouksen puhtaus sekoittui herkkuruokien tuoksuun. Oli hyvä olla.

Liisa katseli kuusen alla olevia paketteja. Niiden kauniita nauhoja, värikkäitä papereita ja kauniita pakettikortteja. Pakkohan niitä pakettikortteja oli kurkistaa; mikä tai mitkä noista lukuisista lahjoista kätki sisäänsä hänen toivomiaan asioita. Niitä, jotka oli pukin kirjeeseen jo marraskuussa kirjoitettu.

Liisa alkoi käydä kortteja läpi poskipäät jännityksestä punoittaen. Isille, äidille, veljelle, isille, veljelle, äidille, äidille, veljelle. Pikkuhiljaa toivo vaihtui pettymykseen. Yhdessäkään pakettikortissa ei lukenut Liisan nimeä. Koirallekin oli luun muotoinen paketti, mutta Liisalle ei mitään. Ei yhtään mitään.

Liisa meni äidin luo keittiöön ja itkua nieleskellen kysyi:

"Äiti, äiti, kerro minulle, miksei minulle ole yhtään lahjaa kuusen alla?"

Äiti katsoi Liisaa hetken ja hymähti:

"Ajateltiin, että turha sinulle on enää ostaa lahjoja, kun sinulla on tuo syöpäkin."



:D :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
[QUOTE="niin";25181300]alku aika huono, liian pitkä ja epäolennainen. Loppu oli vielä huonompi. Itsekkö keksit.[/QUOTE]

ei,ei ole mun keksimä. on aika vanha vitsi.
ja tuo alku on ihan olennainen osa juttua kyllä ainakin minun mielestäni :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25181301:
En tiedä naurattaako nää ihmisiä, joilla on esimerkiksi lapsi paljon sairastellut. En pistä yhtään pahakseni ap, jos vähän vaikka häpeät.
niin en tiedä? huumorihan on jokaisella omanlaisensa. mä tykkään nauraa tai huvittua sellaisille asioille jotka on yleensä "hui,hss,hiljaa,ei ole soveliasta"-tavaraa. mutta en mä sitä tee kellekään päin naamaa tms.osaan lukea tilanteita mielestäni kyllä :)
 
No mutta tässä tämmöinen:

Anders Behring Breivik sai töitä autokaupasta, pomo sitten kertoi, että Brevikin tulisi myydä bemareita.
Kuuli sitten vähän väärin ja vastasi: "Ai ampua demareita? Utöya here we come!"
 
"rippe"
mulla menee toi mustan huumorin raja siinä, jos mukaan tulee juttuja, jotka on oikeesti tosielämässä ahdistavia.. en osaa selittää. Siis sen pitää olla todella musta ja yliampuva ollakseen ns hyvää huumoria.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25181320]Mustan huumorin ystävä, kyllä. Huonojen "vitsien", en.[/QUOTE]

Peesi. Ihan vitun paska "vitsi".
Sinuna en ap kehuskelis mustalla huumorintajulla. Minusta olet mauton.
 
[QUOTE="vieras";25181329]Peesi. Ihan vitun paska "vitsi".
Sinuna en ap kehuskelis mustalla huumorintajulla. Minusta olet mauton.[/QUOTE]

ai jaa. minusta toi oli jokseenkin ihan hyvä omassa genressään. erilainen.
 
lisää huonoja vitsejä
manne meni työkkäriin.
-onko töitä, kysyi manne.
-no onhan täällä yks paikka vapaana, työtunnit hyvin joustavat, lähinnä etätöitä kotoa ja kesällä on sitten 3,5 kuukauden palkallinen loma. Palkkaa noin 4000e/kk.
-ei oo totta, nyt kyllä huijaat!
-iteppähän alotit!


toinen

Pasilassa sattui tiistaina mittava terroristi-isku. Kello 9.aikaan aamulla räjäytetty pommi haavoitti 27 kerrostalon asukasta, henkilövahingoilta vältyttiin. Poliisi ei vielä anna lisätietoja pommista tai mahdollisista syyllistä, mutta informoi kuitenkin, että kaikki uhrit olivat somaleja.
 
Arabi seiso parvekkeella ja ravisteli mattoonsa. Suomalainen naapuri tuli omalle parvekkeelleen. Katteli hetken ja kysäs: Mikä on, Ahmed? Eikö starttaa?

toi on musta kans hauska.ei niin mustaa ,mutta anyway :D

ja juu, leipookohan tää vitsi tässä musta vielä rasistinkin :D
 

Yhteistyössä