Pyydän jo valmiiksi anteeksi tätä vitsiä. Mutta mielenkiinnosta vaan, onko muita mustan huumorin ystäviä ?

vrs
[QUOTE="vieras";25181917]On hyvää ja huonoa mustaa huumoria ja tuo aloittajan on todella huonoa. Tai ajatus riippuu siitä kuka minkälaisena sitä katsoo. Jos oma lapsesi tai läheisesi sairastaa syöpää niin tuskin revit tuosta huumoria. Päin vastoin.
Itseäni taas huvittaa mm. somalivitsit ja mannevitsit, mutta tuskin heitä itseään huvittaa.[/QUOTE]

Jaa, mä taas aattelen päinvastoin. Siis että ne itseä koskettavat vasta huvittavia onki. Mulla esim päänuppi vaatii kasassa pysyäkseen päivittäisen lääkityksen ihan maailman tappiin asti ja aina vaan huvittaa kaikki "jäikö lääkkeet ottamatta vai veditkö viikon satsin kerralla?"-tyyppiset heitot. Ja suomenruotsalais-vitsit, voi elämä miten voi naurattaa (arvanneet tuosta äidinkieleni). Veljeni on (itseaiheutetusti) pyörätuolissa ja yhteinen vakiovitsimme menee joksenkin näin:
Veli: Laita kieli takahampaalle ja kysy "Millä mennään"!
Minä: *laitan kielen takahampaalle* "-Mlllhhä mehnhöh?"
Veli: "-NO INVATAKSILLA!!!"
(Molemmat repee täysin)
 
"vieras"
Jaa, mä taas aattelen päinvastoin. Siis että ne itseä koskettavat vasta huvittavia onki. Mulla esim päänuppi vaatii kasassa pysyäkseen päivittäisen lääkityksen ihan maailman tappiin asti ja aina vaan huvittaa kaikki "jäikö lääkkeet ottamatta vai veditkö viikon satsin kerralla?"-tyyppiset heitot. Ja suomenruotsalais-vitsit, voi elämä miten voi naurattaa (arvanneet tuosta äidinkieleni). Veljeni on (itseaiheutetusti) pyörätuolissa ja yhteinen vakiovitsimme menee joksenkin näin:
Veli: Laita kieli takahampaalle ja kysy "Millä mennään"!
Minä: *laitan kielen takahampaalle* "-Mlllhhä mehnhöh?"
Veli: "-NO INVATAKSILLA!!!"
(Molemmat repee täysin)
Se on just hyvä kun osaa nauraa itselleen. Jos noi sun mainitsemat esimerkit kohdistais johonkin toiseen,vieraaseen ihmiseen,niin sit ne ois mauttomia ja lapsellisia herjauksia kuten ap:n "vitsi".
 
Ukko pihtiputaalta.
[QUOTE="vieras";25181720]Tähän ketjuun kehtaan myöntää,että mä nauroin kyllä tällaista vitsiä aikoinaan:

Mitä Stevie Wonder sanoi kun syntyi?
-Parempi sokea kuin neekeri!

Tosin mulla kesti tajuta toi aika pitkään.Tajusin ekana sen,että heh,joku on mielummin sokea kuin neekeri ja sitten muutaman tunnin päästä tajusin,että hei tuo äijähän on myös neekeri!

Mutta toi ap:n eka vitsi ei kyllä mun mielestä ollut vitsi.Se oli vähän tuollainen väkisin keksitty muka-hauska-juttu,joka alkoi tavallaan jopa lupaavasti,mutta loppu lässähti sitten ihan reisille.Yleensä mun mielestä noi vitsit,joissa on pitempi pohjustus ja noin niin niissä on lopussa oikeinkin hyvä huippu,tästä se puuttui.Lähinnä jäi sellainen olo,että tässäkö se nyt oli??[/QUOTE]

Ymmärsinköhän oikein,että sokeana Stevie Wonder ei näe olevansa neekeri ?
 

Yhteistyössä