Pyllyyn pano

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja pyllyä tekis mieli:
naiset ilmoitelkaa tänne jos haluatte munaa pyllyyn niin voin tulla käymään t: 18 v mies länsi suomesta
Tule vaan tänne Peräseinäjoelle niin annan sulle persettä.

Selvästi tavallista paksummalla kalulla pitää olla varovainen, varsinkin jos naisella on tiukka pyllynreikä. Kerran olemme kokeilleet muijan kanssa. Hän oli parin viinipullon jälkeen tarpeeksi rento ja nainti meni ihan hyvin. Valitettavasti ryppynarun ulkopuolelle tuli joku kutiava poimu tai suonikohju, jota ei saatu kuntoon ennen kirurgin toimenpidettä. Sen koommin ei ole yritetty.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu31:
Alkuperäinen kirjoittaja pyllyä tekis mieli:
naiset ilmoitelkaa tänne jos haluatte munaa pyllyyn niin voin tulla käymään t: 18 v mies länsi suomesta
Tule vaan tänne Peräseinäjoelle niin annan sulle persettä.

juu olen
itse kauhajoelta joten voisin tulla vaikka viikon loppuna jos sua kerran saa jynssätä kunnolla ja nuolla tietenki eka

Alkuperäinen kirjoittaja Julli:
Haluatteko ja tykkäättekö naaraat kokeilla anaali seksiä?Vai onko se lisämauste seksittelyyn?Itse en ole päässyt vielä kokeilemaan,mutta kyllä himoittaisi saada edes kokeilla ja kokea niitäkin tuntemuksia.

TYKKÄÄN ihan sikana pyllyynpanosta!!!!!!!! Etenkin jos pääsen panemaan koiraa, sikaa ja varsinkin lehmää. Oon nussinu pyllyyn toki mun parasta kaveria Eikkaa muutaman kerran ja tietenkin Topia ja Masaa kans mutta pakko tunnustaa se tosiasia että eläimiä ei voita mikään:) Ihanaa!!!!

Voi vittu!!!!!! Laukesin taas näppikselle ja taas on tietsikan näppiksen välit ihan liisterissä mutta oli pakko pikasesti päästä kirjoittaan kun en ole pässyt aikoihin (paitsi vajaa viikko sitten) kirjoittaan tänne..tosin silloin toisen (Halukasmies) nikillä:)
Se on vaan niin helvetin kiihottavan ihanaa kirjoittaa toisten nikeillä ja ruikkia housuihin samalla..tosin lähes aina tulee myös paskat housuun feikatessani toisia mutta vitunko väliä sillä kun ei tarvi itse housuja pestä täällä Niuvanniemessä:)))

Ei vittu!!!!!!!! Taas se hullu yökkö tulee...pakko lopet...AUUUUUUUHHHHHHHHHH

Status
Viestiketju on suljettu.