Kääpiötytölle kumppania Vantaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pieni päältä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pieni päältä

Vieras
Onko kääpiötytöllä (116 cm) mitään "sijaa" tavismiehen mittarilla mitattuna?

Siis oon ihan muuten "normaali" ja terve (käyn töissä jne.), mutta todellakin vain 116 cm "pätkä", sellainen mininainen. Lapsia en voi saada. Alakerran (luulisin) pelaavan ihan normaalisti (en ole vielä päässyt kokeilemaan). Rinnat yms. on niin kuin naisilla, mutta lyhyessä varressa.

Baarissa miehet vierastavat minua ja tahdon jäädä muiden jalkoihin (hih, ihan oikeasti). Vaatteet mun täytyy teettää tai sitten niitä lasten senttikokoja.

Miehet, kommenttia please! :) Uskaltaisiko kukaan edes kokeilla...

Hei, :)

Tottakai on sijaa.. pieni on kaunista. :) Itse olen kolmekymppinen, hyvännäköinen sinkku mies Etelä-Suomesta ja mielelläni tutustuisin Sinuun paremmin.

Et tähän tämän enempää vielä näin julkisesti jaarittele, mutta olisi mahtavaa jos kuulisin sinusta lisää sähköpostissa.. kirjoittele alcatrazzz (ät) suomi24.fi

En tiedä paljon spämmiä epätoivoinen kääpiöneitsyen metsästäjä on sähköpostiinsa saanut, mutta veikkaan että ainakin pari pervoa kinuaa nyt siltä alastonkuvia :)

Itse aiheesta sen verran että kyllä kyseessä on rakkaus ihmiseen ylipäätään, jolloin koko ei ole esteenä. Usein vain tuppaa käymään että kahden erilaisen normista poikkeavan on helpompi löytää toisensa, koska molemmat ovat joutuneet tasapainoilemaan elämänsä valtavirran ulkopuolella.

Jos aloittaja on aito niin tsemppiä, kannattaa laittaa kuvallinen deittiprofiili jonnekin, jossa ei ole pituutta ilmoitettu. Anna miehen ihastua sinuun ihmisenä ensin, jonka jälkeen kerrot pituudestasi. Tuskin pitäisi haitata ja saat tätä kautta todennäköisemmin hyvän kumppanin etkä vain vaihtelunhaluaan tyydyttävää pukkia, joita muuten Suomessa riittää!!!

Yhteistyössä