Apua kaivataan nopeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anuskuningas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anuskuningas

Vieras
Uskaltaudin viimein kirjoittaan tänne, joten älkä tuomitko heti.

Olen 29v mies, ja minulla on 16 vuotias tyttökaveri. Olemme seurustelleet kohta vuoden, eikä hän ole vielä kertonut vanhemilleen minusta.

Olemme harrastaneet suhteen alusta asti seksiä lähes joka päivä, aluksi käytimme kondomia koska tyttö ei kehdannut hommata pillereitä, mutta en itse nauttinut kauaa kondomin käytöstä ja ehdotin että kokeilisimme anaali yhdyntää. En ollut aikasisemmin edes kokeillut sitä kenenkään kanssa. Alku sujui hyvin, ja käytimme liukastus voidetta lähes joka kerta, aina sitä ei olle ollut saatavilla, jolloin olemme kättäneet jotain muuta liukastetta, käsirasvaa, voita, mietoa saippuaakin. Olemme käyttäneet myös erilaisia leluja esim. pumpattavaa pallomaista tappia joka laitetaan anukseen. Arvioisin että olemme harrastaneet anaali seksiä n.200 kertaa vuoden sisällä.

Mutta nyt on alkanut tulla ongelmia, tyttö on saanut ilmeisesti jonkinlaisen pahan infektion hän oksentelee ja voi pahoin, luulemme että se johtuu kun hän on ottanut suihin anaali yhdynnän aikana ja sen jälkeen, ja näin olisi saanut ulosteesta jonkinlaisen taudin. Myös perä aukkoon on tullut ongelmia, hänellä tulee ulostaessa useasti verta ja perä aukko kipeä :( seksi on ollut melko rajuakin eli voisiko se johtua siitä? Lisäksi tyttö on aika pienikokoinen joten anuskaan ei ole kovin suuri.

Tytön vanhemmat ovat huolissaan hänestä.
Ongelma on että tyttöystävä ei uskalla kertoa vanhemilleen mitä olemme tehneet, joskin he kyllä epäilevät varmasti jo jotain.

Mistä apua ja kuinka kertoa vanhemille? Onko ollut muilla vastaavia ongelmia, esim. peräsuolen kipeyden kanssa?

Harrastamme edelleen seksiä mutta tilanteen takia paljon vähemmän kuin aikaisemmin ja melkein ainoastaan suuseksiä :( :(

Kiitos vastauksille <3

No mene ja kerro vanhemmille! Ne on tytön huoltajat, niillä on itse asiasssa oikeus tietää, kuka on osasyyllinen heidän lapsensa terveyden vahingoittamiseen.

Niin että siitä vaan nyt ottamaan vastuu, se aikuisen vastuu, sinähän olet se aikuinen.

Tosin tää on keksitty juttu, joten mitäpä tästä enempää, tosiaan, mutta jotta nyt kukaan toinen hullu ei saisi päähänsä mitään tällaista, niin muistakaas nyt tosiaan, että alaikäisestä on aikuiset vastuussa. Ja vanhemmilla voi olla jotain painavaa asiaa sitten vahingontekijälle.

Okei tyttösen parhaaksi on lääketieteellinen tutkimus viruksia on luonnostaan
kesällä liikkellä joten seksi ei eka syy
toinen mahdollisuus on akuutti suolisto syöpä eli kipin kapin tohtorille
älä jätä viemättä syylisyyden tuntemusen takia (vaikka oletkin ollut alueella
jolla suotavaa harvemmin ja kunnioittaen partneria ei joka päivä jyystönä)
toivon pakteeri\virus infektion aiheuttamaksi niissäkin tosi tosi vaarallisia
eli toipumisen kannalta heti tutkimuksiin.

Kuumimmat

Yhteistyössä