J
Julli
Vieras
Haluatteko ja tykkäättekö naaraat kokeilla anaali seksiä?Vai onko se lisämauste seksittelyyn?Itse en ole päässyt vielä kokeilemaan,mutta kyllä himoittaisi saada edes kokeilla ja kokea niitäkin tuntemuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Julli:Haluatteko ja tykkäättekö naaraat kokeilla anaali seksiä?Vai onko se lisämauste seksittelyyn?Itse en ole päässyt vielä kokeilemaan,mutta kyllä himoittaisi saada edes kokeilla ja kokea niitäkin tuntemuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Julli:Haluatteko ja tykkäättekö naaraat kokeilla anaali seksiä?Vai onko se lisämauste seksittelyyn?Itse en ole päässyt vielä kokeilemaan,mutta kyllä himoittaisi saada edes kokeilla ja kokea niitäkin tuntemuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja rakastajatar:Olen pannut myös miestä pyllyyn ja hän piti siitä Erittäin Paljon! Minä en saanut siitä mitään, mutta voin tehdä se uudelleen. Sain kyllä sen jälkeen ;-)
Mutta tässäkin toimii samat ohjeet: rentoutus, liukastus ja alun varovaisuus..
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut hki:Alkuperäinen kirjoittaja rakastajatar:Olen pannut myös miestä pyllyyn ja hän piti siitä Erittäin Paljon! Minä en saanut siitä mitään, mutta voin tehdä se uudelleen. Sain kyllä sen jälkeen ;-)
Mutta tässäkin toimii samat ohjeet: rentoutus, liukastus ja alun varovaisuus..
Olen miettinyt, että miltä tuntuisi alistua naiselle. Itse tykkään panna naisia leluilla ja perinteisesti ilman estoja, mutta eipä ole kukaan vielä ehdottanut, että strapillä hoitelisi mua...suostuisin kyllä kunhan nainen on varivainen. Jos naisia kiinnostaa komee kundi koekaniiniksi niin yhteystietoja vaan tänne, niin laitan meilii=)