Pyllyn pyyhkimisestä... Mielipiteitä..

Näkymätön Ninni

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
2 560
1
36
Meillä kuopus siis täyttää ens kuussa neljä ja ukon mielestä sen pitäis jo mukamas osata/ainakin opetella pyyhkimään pylly ite, niin mitä mieltä te olette? Kun mun mielestä tyttö on vielä liian pieni, eikä tartteis osata.. En muista koska esikko ois ite alkanut pyyhkimään...
 
Joo kun siis tyttö ei edes halua itse pyyhkiä, ja kun musta tuntuu että jotenkin ei ylettäiskään tai jotain... :ashamed:

No niin ja ny sit repesin ku katto pihalle ja kysy et saako mennä ulos.. :D (siis kun ei tosiaan yksin pääse!)
 
meillä poika pyhkii asioidensa jälkeen pippelinsä ja pöntön reunan jos siihen on mennyt jotain, mut ei saa vielä pyllyään tarpeeks puhtaaks.. jää sit kutiamaan (on nääs muutamat kerrat käynyt ilman huuteluja vessassa). yrittää kyllä välillä itse, mut ei se vielä oikein suju. ikää tulee maaliskuussa 4v.
 

Yhteistyössä