Meillä kuopus siis täyttää ens kuussa neljä ja ukon mielestä sen pitäis jo mukamas osata/ainakin opetella pyyhkimään pylly ite, niin mitä mieltä te olette? Kun mun mielestä tyttö on vielä liian pieni, eikä tartteis osata.. En muista koska esikko ois ite alkanut pyyhkimään...