PUTOUS !!! ??? Onko minussa jotain vikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enok111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enok111

Vieras
Tästä putouksesta sitten vouhkataan . Eilen oikeen pakotin itseni katsomaan ohjelman alusta loppuun.
MInua ei kyllä naurattanut yhtään,myötähäpeä pikemmin oikea sana kuvaamaan tuntemuksiani.
Onko suomen kansa noin tyhmää vai onko minussa itsessäni jotain vikaa?

No ihmisiin nyt kolahtaa vähän erityyppiset jutut. Ei se älykkyydestä kerro mitään, mikä ketäkin naurattaa. Kun on tehnyt ajatustyötä koko päivän niin juuri tuollainen aivot narikkaan -viihde on ihan parasta. :)

MInä tykkään, mutta silloin -80 ja -90 -luvuilla en tykännyt pirkka peteliuksen, Spede ym. jutuista. Mulla ällötti ne ja niitä jankkauksia kaikki jankutti. "onks viljoo näkyny, hä?" yyyööööks.

[QUOTE="vieras.";29601563]MInä tykkään, mutta silloin -80 ja -90 -luvuilla en tykännyt pirkka peteliuksen, Spede ym. jutuista. Mulla ällötti ne ja niitä jankkauksia kaikki jankutti. "onks viljoo näkyny, hä?" yyyööööks.[/QUOTE]

Ja mikäs se oli: auts töks töks töks tösk (Aki ja Turo...) Onhan näitä riittänyt.

Minun ajatustyöni lienee kovempaa kuin palstan keskiarvo, mutta rentoudun vähän eri keinoin kuin Putouksen keinoin.

Suomalaiset eivät osaa tehdä älykästä huumoria vaan huumorimme on joko amerikkalaistyylistä väkisin väännettyä tai purevan sarkastista. Roisi mutta sympaattinen (ei sarkastinen) tilannekomiikka (Rene Gaillard) on mielestäni nautittavampaa performanssina.

Saako kysyä että mikä sitten olisi parempaa laatuviihdettä? En nyt tiedä oliko ne spedet ja peteliuksetkaan sun muut 80-luvun yms. komediahelmet niin kovin "tasokkaita" :D

Kyllähän putouksessa on paljon sellaista joka oikeasti ei naurata. Huononee vain vuosi vuodelta. Ihan mukavaa höpöhöpö-viihdettä, mutta harvoin saa oikein kunnolla nauraa. Seuraan silti ihan tottumuksesta. Seurasin salattuja elämiäkin aivan alusta saakka, silloin kun se vielä oli hyvä, seurasin vuosia ihan tottumuksesta, kunnes lopulta ajattelin että ei hemmetti. Nyt en ole seurannut useaan vuoteen.

Putouksessa on kyllä matkan varrella valikoitunut aivan uskomattomia näyttelijöitä mukaan. Krista Kosonen, Aku Hirviniemi, Riku Nieminen, Armi Toivanen... Kaikki mainitut todella hyviä heittäytyjiä ja hieno tilannetaju- ja komiikka. Monesti mietin että voi luoja jos itse pitäisi tuola seistä niin ei tulisi mitään :D Ja Jaakko Saariluoman pokan pettämiset ovat parhaita :D

MUTTA, Jukka Rasila, M-I-K-S-I hän on yhä mukana?? Hahmot ovat huonoja, koko mies vaikuttaa tehtävissä olevan koko ajan jotenkin kiusaantunut ja hämillään. Ei heitä mitenkään hyvää juttua, valmiiksi harjoitelluissa sketseissä ei näyttele mitenkään ihmeellisesti. Joten?

Edellinen Putous-jakso oli kyllä luokattoman huono ja todella tuskaista katsottavaa. Mutta on siinäkin välillä hauskoja ja osuvia juttuja ja pidän sitä aika harmittomana viihteenä.

Muuten tämä kausi on ollut mun mielestä ihan hyvä, nauratti enemmän ja myötähävetti vähemmän kuin viime vuosina, mutta eilinen jakso oli kyllä aika kauhee.

Eipä uppoo meidän perheessä muuhun kuin tuohon pikku neitiin, samat vitsit joka vuosi ei jaksa enää naurattaa. Tämä ja salkkarit on sarjoja, johon toivon ettei jatkoa enää tehdä.

Yhteistyössä