PUTOUS !!! ??? Onko minussa jotain vikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enok111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilinen jakso oli surkea esimerkki Putouksesta. Yleensä se naurattaa, mutta eilen lähinnä itketti. Katso joku toinen jakso, niin saat paremman käsityksen. Eilen oli todella, siis todella ala-arvoinen show.

Noh, joo, ehkä jotain sitten naurattaa. Minusta siitä tulisi parempi ohjelma, jos ne vitsit olisi vaikka mietitty valmiiksi. Minusta yleisölle ei kannattaisi esittää ihan pelkkää kakkaa. Joskus mukana on hassujakin juttuja mutta suurin osa on vaan vaivaannuttavia.

Siis se viikkokatsaus ja sen jälkeen se sketsi mikä eilen oli se häät/hautajaiset ei kyllä ole koskaan mitään muuta kuin vaivaannuttavia! Me katsotaan aina vain tulikoe, näytön paikka ja seuraavan kerran vaihdetaan kolmoselle kun ne hahmot tulevat.

Silloin kun on katsottu viikkokatsaus ja se toinen sketsi, on miehen kanssa istuttu monttu auki sohvalla ja mietitty että missä kohti piti nauraa..Se teinijuttukin oli aivan uskomatonta kuraa. Toisaalta eilen se lääkärijuttu oli ihan hauska, semmostahan se vähän nykyään on :D

Mä luen seiskaa jos kohdalle sattuu, katon Putousta ja BB.tä ja kehtaan vielä kertoa tämän kasvotustenkin vaikka työpaikallani, jossa alin koulutus on maisteritasoa. Silti mua ei pidetä tyhmänä. Ei muhunkaan iske pissakakka-huumori mutta mä en jaksa kyllä enää vapaalla miettiä kovinkaan syvällisiä ohjelmia...

Noh, joo, ehkä jotain sitten naurattaa. Minusta siitä tulisi parempi ohjelma, jos ne vitsit olisi vaikka mietitty valmiiksi. Minusta yleisölle ei kannattaisi esittää ihan pelkkää kakkaa. Joskus mukana on hassujakin juttuja mutta suurin osa on vaan vaivaannuttavia.

Kyllä ne on mietitty valmiiksi. Etkö tiennyt että kyseessä ei ole oikea improvisaatio, vaan ne harjoitellaan ja käydään aiemmin läpi?

Ei oikein toimi muhunkaan noi, mutta esim. Siskonpetiä katsoessa repeän vähän väliä (vaikka on sielläkin niitä myötähäpeä juttuja ja monia mitä en ymmärrä). Jos ihminen ei naura millekään, niin sillon voisi sanoa huumorintajuttomaksi.

Oli putouksessa joitain ihan hauskojakin kohtia, en tainnut tosin nauraa, vähän hymyilin.

Vuonna 2012 oli minusta paras kausi Putouksessa:

http://www.youtube.com/watch?v=B8h-lx8J4Mw
http://www.youtube.com/watch?v=InU9vijNS3Q
http://www.youtube.com/watch?v=v_PAynYzo7U

Katoppa vaikka suomalaista stand uppia you tubesta. Se voipi upota paremmin.

Ei tuo putous kaikkiin uppoa. Minä en ole pakottanut itseäni katselemaan ohjelmaa sen tortturallin jälkeen. Onhan se vähän outo ohjelma. Jotakin hauskaa siinä kovasti odotti, ehkä juuri ennakkoluulojen takia, mutta sitä hauskaa ei sitten koskaan tullutkaan.

Vähän sama kuin katsoo American Idolssia ja sitten katselee heti perään Idols Finlandia. Ero laulajien tasossa on huikea. Sitä vois jopa ajatella että suomalaiset eivät osaa laulaa.

Olen katsellut paljon esim. englantilaisia huumoriohjelmia. Niissä on sitä jotakin!
Sitten katsellaan putous perään. Monttu on auki ja ihmetys on suuri, mitä ne oikein nauraa?:D

Voi että kun ootte olevinanne niiiiin fiksuja ja sivistyneitä, kun katsotte vaan poliitiikkaohjelmia telkkarista. Joo, huumori on ihan yliarvostettua ja kukaan ei oikeasti halua nauraa, ei hyvänen aika sentään, sehän aiheuttaa ryppyjäkin naamaan! Ihan kamala tuollanen Putous, pitäisi kieltää ihan lailla!

Huumoriakaan ei voi repiä repimällä.
Kyllä se oikeasti hauska juttu vie sitten mennessään.
Huumorissakin on tiettyjä tasoja.
Katsoin hetken putousta, kun siitä niin vouhkataan ja yritin tosiaan positiivisella asenteella olla mukana, mutta ei vaan pystynyt naurattamaan. Täyttä paskaa, sanoisin mä :)

luulen että näin. mäkin katon, ihan vaan just, koska ei sillon muutakaan tule ja se on niin aivoton. enhän mä muuten tietäis, et se on huono.

Näin varmaan meilläkin nykyään. Tänä vuonna Putous on ollut mielestäni kyllä huono, varsinkin pari viimeisintä jaksoa. Lapset haluavat nähdä ne hahmot, joten siksi varmaan katsotaan.

Siskonpeti iskee kyllä meikäläiseen.

heh no ei ole meillä teevee koko ajan auki... :D

mutta sanon vaan, että ihmiset saattavat tavan vuoksi katsoa huonoakin ohjelmaa sen kummemmin miettimättä. Moni sitä putoustakin katsoo, vai miten muuten kaikki tietäis, et se on huono?

Mä olen nähnyt mainoksia, ja äsken sain katsottua puolet läpi noista linkatuista youtube-pätkistä. Jos nuo tosiaan on sitä parhaimmistoa, niin kyllä mielestäni voin jo tuomioni antaa että aivan järkyttävän hirveää paskaa jonka ei luulisi olevan hauskaa kuin alle 10-vuotiaiden pikkupoikien mielestä. Ketä muuta voi naurattaa r-vika tai se, että bimboksi meikattu näyttelijä sanoo "rinta"?

Ja kertoo muutes ihan yhtä paljon ihmisen älykkyydestä sekin, jos katsoo huono ohjelmaa "miettimättä ja tavan vuoksi". Ei silloin voi paljoa päässä liikkua jos ei tosiaan keksi yhtään mitään muuta tekemistä.

Yhteistyössä