PUTOUS !!! ??? Onko minussa jotain vikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enok111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="VMP";29609658]Mä olen nähnyt mainoksia, ja äsken sain katsottua puolet läpi noista linkatuista youtube-pätkistä. Jos nuo tosiaan on sitä parhaimmistoa, niin kyllä mielestäni voin jo tuomioni antaa että aivan järkyttävän hirveää paskaa jonka ei luulisi olevan hauskaa kuin alle 10-vuotiaiden pikkupoikien mielestä. Ketä muuta voi naurattaa r-vika tai se, että bimboksi meikattu näyttelijä sanoo "rinta"?

Ja kertoo muutes ihan yhtä paljon ihmisen älykkyydestä sekin, jos katsoo huono ohjelmaa "miettimättä ja tavan vuoksi". Ei silloin voi paljoa päässä liikkua jos ei tosiaan keksi yhtään mitään muuta tekemistä.[/QUOTE]

mjaa. no se on varmaan kyllä yksi harvoista ohjelmista mitä joskus katsotaan vähän tavan vuoksi... Kai sitä aina odottaa kumminkin et se ois hauska kun kaikki siitä aina niin puhuu. jukka rasilan jutuista kyllä tietää etukäteen jo että ei naurata mitenkään päin. mä olen oikeestaan putouksen katsonut vain kerran ihan kokonaan, muuten oon aina katsonut sitä jonkin aikaa, jos oon sattunut telkulle sopivasti.

meillä ei lapset sitä katso, kun siinä on niitä alapääjuttuja eikä nekään oo kovin teräviä.

Yhteistyössä