[QUOTE="vieras";28648336]On se kyllä noinkin. Mutta mitä hän sitten on tehnyt kaikki nämä vuodet? Olet monesti sanonut, että hän on tehnyt enemmän töitä kuin suurinpiirtein kaikki palstalaiset ja heidän puolisonsa yhteensä, mutta sinä aikana, kun olet palstaillut, hän on ollut jossain koulussa ja pätkän tuurannut opettajaa ja vähän aikaa harjoittelijana ajanut bussia. Sairasloma on asia erikseen, mutta ei senkään aikana tee töitä. Se on aika paljon vähemmän, kuin vaikka minä, joka olen tehnyt valtiolla hommia nyt 25 vuotta. En minä sillä kehu, mutta vähän miestäsi nuorempana ihmisenä rohkenen sanoa, että olen varmaankin useammin lähtenyt töihin kuin hän. Ei se mikään uroteko ole, en minä sillä. Muistan vaan ne sinun uhoamisesi. Oikeastaan on kyllä tylsää, että tässä sinun miehestäsi puhun, kun ei hän täällä palstalla itse kirjoittele. Anteeksi.[/QUOTE]
Esim. minä olen tehnyt 14-vuotiaasta kesätöitä. Olen valmistunut 24-vuotiaana, olen ollut kolmesti äitiyslomalla, mutta valmistumisen jälkeenkin olen tehnyt 21 (äitiyslomat siis huomioitu) vuotta töitä. Tämän lisäksi olen koko opiskeluajan tehnyt iltatöitä, yhden kesän kahta työtä yhtä aikaa. Lisäksi ylioppilaaksi tulon jälkeen olin vuoden töissä, pidin välivuoden. Ja opintoihini kuului vielä puolen vuoden pakollinen harjoittelu.
Rollolaisen mies ei takuulla ole tehnyt töitä enemmän kuin minä.