Pullosta eroon....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukku

Vieras
No niin, nyt tuli mitta täyteen. Poika 2v ja edelleen vaatii pulloa illalla, aamulla, yöllä..... Voi prkl, äsken olin nukuttamassa ja sain jo rauhoittumaan sänkyynsä ja sit isäntä heitti kahvikuppins lattialle, lapsi kampesi tietenkin sängystä ylös. Ja sama alusta..... Oon NIIN väsynyt tähän touhuun jo. Nyt kyllä lens pullot roskiin! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
No niin, nyt tuli mitta täyteen. Poika 2v ja edelleen vaatii pulloa illalla, aamulla, yöllä..... Voi prkl, äsken olin nukuttamassa ja sain jo rauhoittumaan sänkyynsä ja sit isäntä heitti kahvikuppins lattialle, lapsi kampesi tietenkin sängystä ylös. Ja sama alusta..... Oon NIIN väsynyt tähän touhuun jo. Nyt kyllä lens pullot roskiin! :kieh:

Ihan suoraan sanottuna jo on aikakin luopua pullosta kun lapsi on jo kerta 2v.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:

Ihan suoraan sanottuna jo on aikakin luopua pullosta kun lapsi on jo kerta 2v.

Kai mä sen tiedän! Olipa esikkokin 2,5 v kun luopui...Mutta meillä on ollut helvetillinen korvakierre ja silloin tottui saamaan pulloa yölläkin, helpotti oloa. Nyt on putket ja toivottavasti ei enää pulloa.

Mä jätin tänään meidän nuorimmalta (2,5v) pullot pois. Tyttö on iltahörpyt ottanu pullosta. Meillä pullot on varmaankin ollu sen takia tärkeitä,kun ovat tottuneet ihan syntymästään asti niistä juomaan. (Multa ei ole oikeastaan tullu maitoa nimeksikään kellekkään neljästä lapsesta )
Meillä tyttö on jo pitkään osannut juoda mukistakin... kauhistelijoille tiedoksi:)
Tänään vietiin kaikki pullot tytön kanssa pikkulinnuille. Saa nähdä mikä konsertti tulee yöllä :/
Lupasin tytölle uudet nukenrattaat sitten, kun antaa pullot pois. Käytiin jo kahdestaan ostamassa rattaatkin.

1,8veen tuttipullot annettiin oravavauvoille äskettäin..oikein ihmettelin miten helposti se kävi..selitin vaan että olet jo iso tyttö ja pienet oravavauvat tarvii tuttipulloja.. :)