V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauhukabinetin syy. Kela vain toteuttaa äärioikeiston hirveydet.Miten se voi olla kelan syy, jos mieheltä loppuu leipä?
Siitä elokuvasta näkee, miten täytyy osata sopeutua ympäristöön ja ymmärtää lainalaisuuksia. Ne tietysti vaihtelee, mut nyt katso nyt seUkin geeneistäkö olet perinyt kaiken muunkin viisautesi.
Aina, aina kannattaa varauta siihen pahaan päivään. Kyllä pienituloinenkin saa laitettua euroja sivuun. Nyt on loistava aika opetella raha-asioita ja säästämistä.Yleistuen käsittelyaika 3 viikkoa..työmarkkinatuki piti olla tilillä jo eilen..taitaa olla päättäjien päätös kyykyttää köyhää oikein kunnolla
Juuri näin.Aina, aina kannattaa varauta siihen pahaan päivään. Kyllä pienituloinenkin saa laitettua euroja sivuun. Nyt on loistava aika opetella raha-asioita ja säästämistä.
Miten ap on sössinyt asiansa? Eikö tässä ollut kyse siitä että järjestelmän muuttuessa tuet ei tulekaan niin kuin pitäisi. Syy siis järjestelmän. En tiedä onko Kelalla ollut hankaluuksia siirron kanssa mutta en epäilisi jos on.Aika paljon kertoo se, että sen jälkeen kun on itse sössinyt asiansa, näkee vikaa vain päättäjissä ja syyttää heitä kyykyttämisestä.
MInä ajoittain autan vaikeuksiin joutuneita. Mutta en koskaan tuollaisia katkeria uhriutujia.
Ruoan hinta nousee syksyllä Hoemuzin salmen sulun takia. Leipäjonot pitenevät, ja nälkä kurnii myös tavallisten kuluttajien vatsoissa.
Kannattaa mennä peilin eteen ja kysyä itseltään olenko tehnyt riittävästi oman elämäni eteen ja voisinko tehdä jotain korjatakseni asiaa. Muutakin kun valittaa ja syyttää muita omista ongelmista.Kauhukabinetin syy. Kela vain toteuttaa äärioikeiston hirveydet.
Ekologisempaa pureskella itse niittyä, apilaa ja voikukkia.Siksi juuri ei kannata ostaa leipää, kun muutakin voi syödä: niittylihaa, luomumaitotuotteita, jotka eivät tarvitse keinolannoitteita!
Nämä tarinasi ovat kun jostain 1800 luvulta.Siitä elokuvasta näkee, miten täytyy osata sopeutua ympäristöön ja ymmärtää lainalaisuuksia. Ne tietysti vaihtelee, mut nyt katso nyt se
Viimeinen katekeetta -kirja kertoo aikaisempaa aikaa, jotka voi hyvin vetää aikajanalle.
Mun pappa (kuten myös mieheni isoisä) on ollut kalastaja merellä, myös ja molemmat syntyneet 1888-aikohin. Omatekoisia haravoita ym on ollut vintillä jne. Siinä kun joutuu valkkaamaan mitä hävittää, on pakko vähän ajatella. Vuorovesistä muuten kerrotaan Katekismuksessakin, mutta kun ei itärannikkoa ole, sen ovat nähneet Vesisaaressa. Ja Kuun vaiheetkin on opeteltu hyvin ennen koululaitosta.
Rummo-jankkaaja kaipaa lisää maalitettavia, kun entiset ivanuolet menevät aina harhaan.Nämä tarinasi ovat kun jostain 1800 luvulta.
Kyllä silloin piti ”hakea” Lohi joesta aamulla ihan ensitöinä, jos ei ollut verkoissa Siikoja. En osaisi mut katso se Je’vida: kaikki opettelivat laskemaan verkkoja, perkaamaan kaloja ja kuivamaan ja savustamaan niitä talven varalle. Ei kysytty tahtooko vai ei;-)Nämä tarinasi ovat kun jostain 1800 luvulta.
Joo: Amerikkaan lähti suuri joukko kalamiehiä Pohjoismaista. Lue kirja Köyhää väkeä. Maarit Tastulan tutkimus aiheesta. Ei tarvi kaikkea muistaa.Nämä tarinasi ovat kun jostain 1800 luvulta.
1948 aikoihin suuret ikäluokat alkoivat saada lapsilisää kun tarvittiin työntekijöitä mut loppui ruoka, kun lohijoki suljettiin. Ei ois peili auttanu ketään:-(Kannattaa mennä peilin eteen ja kysyä itseltään olenko tehnyt riittävästi oman elämäni eteen ja voisinko tehdä jotain korjatakseni asiaa. Muutakin kun valittaa ja syyttää muita omista ongelmista.
Eikun tuottaa hunajaa!Ekologisempaa pureskella itse niittyä, apilaa ja voikukkia.