jääkaappi tyhjänä sitten seuraavat 3 viikkoa, kiitos kela..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ukin geeneistäkö olet perinyt kaiken muunkin viisautesi.
Siitä elokuvasta näkee, miten täytyy osata sopeutua ympäristöön ja ymmärtää lainalaisuuksia. Ne tietysti vaihtelee, mut nyt katso nyt se:-)
Viimeinen katekeetta -kirja kertoo aikaisempaa aikaa, jotka voi hyvin vetää aikajanalle.
Mun pappa (kuten myös mieheni isoisä) on ollut kalastaja merellä, myös ja molemmat syntyneet 1888-aikohin. Omatekoisia haravoita ym on ollut vintillä jne. Siinä kun joutuu valkkaamaan mitä hävittää, on pakko vähän ajatella. Vuorovesistä muuten kerrotaan Katekismuksessakin, mutta kun ei itärannikkoa ole, sen ovat nähneet Vesisaaressa. Ja Kuun vaiheetkin on opeteltu hyvin ennen koululaitosta.

Aika paljon kertoo se, että sen jälkeen kun on itse sössinyt asiansa, näkee vikaa vain päättäjissä ja syyttää heitä kyykyttämisestä.
MInä ajoittain autan vaikeuksiin joutuneita. Mutta en koskaan tuollaisia katkeria uhriutujia.
Miten ap on sössinyt asiansa? Eikö tässä ollut kyse siitä että järjestelmän muuttuessa tuet ei tulekaan niin kuin pitäisi. Syy siis järjestelmän. En tiedä onko Kelalla ollut hankaluuksia siirron kanssa mutta en epäilisi jos on.

Yhteistyössä