Pulleat ja lihavat naiset - kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lillunkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun naiseni ei ole hoikka ja miksi pitäisi olla. Miksi naisen pitäisi olla hoikka? Se on ihan naisten omaa harhakuvitelmaa.
En tiedä naiseni painoa, enkä ole koskaan kysynytkään, koska se on ihan sama mulle. Omien sanojensa mukaan hänellä on ylipainoa.
Mun mielestä hän on maailman seksikkäin nainen ja haluan häntä. Rakastan vaimoni rintoja ja peppua.
Olen helkkarin onnekas mies, kun mulla on niin kaunis vaimo!

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
Mä olen tosi hoikka, mutta mies on sanonut tosissaan monta kertaa, ettei välitä niin paljon minkä kokoinen nainen on. Kunhan on yli 50kg ja alle 100kg, niin kelpaa vallan mainiosti.
Ei miehet ole sen hoikkuuden perään. Tottakai ääripäät ovat ääripäitä, eli harva varmaan mitään tonnikeijua haluaa, mutta ehkä ymmärsitte mitä ajan takaa.

Mullakin mies sanonu, että jos ei ole ali- tai ylipainoa huomattavasti, niin ihan sama paljonko painan. Tavatessa 68kg (bmi25), ennen ekaa raskautta 78kg, ennen tokaa raskautta 75kg. Heti ekan raskauden jälkeen olin yli 80kg ja halusi mua kuten muullonkin. Nyt on vähän seksielämä hiljaisempaa, kun rv 26 ja itselläni on ongelmia kroppani kanssa. Mutta ei tarvi kuin vihjaista, että mua haluttaa, niin jo on päällä :D Paitsi tietty jos hän on ite väsynyt, niin ei halua, mutta ei halunnut aieminkaan väsyneenä tai stressaantuneena.

Mies on sanonut, että pitää mua kauniina. Tykkää sellaisista muodokkaista ja normaalipainon ylärajalla olevista naisista eniten, mutta mä kelpaan sellaisena kuin olen. Aika hyvin tuohon muottiin olen kyllä koko yhdessä olo ajan sopinutkin :)

mä oon 120kg ja 160cm eli siis tosi lihava.
ja nyt on uusi suhde täs aluillaan.
mies itekki on kyl ylipainoinen, olisko 100kg ja 174cm.
mut hyvin on kelvannut, molemmin puolin.
ja exälle, joka oli tosi riuku niin kelpasin aina.
tosin täytyy myöntää ettekis mieli saada toi oma paino alle sadan, ihan siis kaikkien asioiden takia, mutta myös seksin takia. et jaksais pitempään ja onnistus monelaiset asennot.

Haluaa seksiä, vaikka ylipainoa mulla on 35 kiloa. Tavatessa olin jonkin verran vähemmän ylipainoinen, mutta samalla tavalla tuo on aina halunnut. Itseä ylipaino häiritsee niin, että en tunne olevani erityisen seksikäs, mutta tässä se tippuu ja seksihän on hyvää liikuntaa ;)

Jopas on kaikilla himokkaat miehet... No, mulla sitten toisenlainen tilanne. Pahimmillaan oli BMI 28 ja raskauden aikana tietenkin vielä enemmän. Nyt laskusuunta, mutta edelleen pari kiloa ylipainoa.

Miehen halut alkoi hiipua jo ennen raskautta ja raskausaikana se tuskin kosketti mua. Hääppöstä ei ole edelleenkään. Tiedä sitten mistä kaikesta haluttomuus johtuu, mutta varmaan läskit on yksi syy.

Kyllä mua jotkut muut miehet katsoo ihan kiinnostuneina, kiloistani huolimatta oon muuten ihan kivan näköinen. Mutta en sit tiedä, mikä ois mieli, jos ottaisin vaatteet pois :)

Haluaa ja on säilynyt. Suhteen alussa olin nipin napin normaalipainossa, painavimmillani vaikeasti ylipainoinen virallisten määritelmien mukaan. Nyt merkittävästi lihava. Itse haluan vähemmän koska en ole tyytyväinen ulkonäkööni.

Antakaapa mulle rehellinen vastaus, haluaako teidän miehenne teiltä seksiä? Jos olette lihoneet, niin onko miehen kiinnostus teitä kohtaan säilynyt?

Nim. Läskit tuli ja seksi meni

Ei ole miestä siinä mielessä miten aloittaja ilmeisesti tarkoittaa. Miehiä on elämässä kolme ja heille ei oma painoni ole mikään ongelma. Jos olisi, niin he eivät olisi enää elämässäni.
Huomaan miten joillekin elämä on aika yksinkertaista ja yksiselitteistä. No onneksi näin ei ole oikeassa elämässä.

Jopas on kaikilla himokkaat miehet... No, mulla sitten toisenlainen tilanne. Pahimmillaan oli BMI 28 ja raskauden aikana tietenkin vielä enemmän. Nyt laskusuunta, mutta edelleen pari kiloa ylipainoa.

Miehen halut alkoi hiipua jo ennen raskautta ja raskausaikana se tuskin kosketti mua. Hääppöstä ei ole edelleenkään. Tiedä sitten mistä kaikesta haluttomuus johtuu, mutta varmaan läskit on yksi syy.

Kyllä mua jotkut muut miehet katsoo ihan kiinnostuneina, kiloistani huolimatta oon muuten ihan kivan näköinen. Mutta en sit tiedä, mikä ois mieli, jos ottaisin vaatteet pois :)

No tuskinpa on sun kiloista kiinni. En vaan jaksa uskoa. Kyllä siellä taustalla on aina jotain muuta mistä johtuu himottomuus.

Pahimmillaan BMi28 ja nyt jop pari kiloa ylimääräistä?
Miten ihmeessä teidän päähän saisi taottua, että se kroppa harvoin on syy. Enemmän haluja vie tuollainen läskeistä mankuminen. Jos itse olisit himokas pullero niin miehesikin varmaan haluaisi. Kuka ylipäätään haluaa neuroottista luulotautista?

T mies

Paino noussut vuosien varrella 72=>117 kiloon. Edelleen mies haluaa ja himoitsee minua. Seurustelun alkaessa oli 20v. nyt 40v., eli ei kilot eikä ikä ole muuttaneet mitään.

[QUOTE="Vieras";27918511]Pahimmillaan BMi28 ja nyt jop pari kiloa ylimääräistä?
Miten ihmeessä teidän päähän saisi taottua, että se kroppa harvoin on syy. Enemmän haluja vie tuollainen läskeistä mankuminen. Jos itse olisit himokas pullero niin miehesikin varmaan haluaisi. Kuka ylipäätään haluaa neuroottista luulotautista?

T mies[/QUOTE]

Enhän mä miehelleni ole kiloista mankunut ja olen yrittänyt lähestyä, mutta ei. Torjui hellyyden osoitukset: kun yritin silittää, niin työnsi käden pois ja väisti halaukset. Vihjailin haluavani seksiä, "ei huvita". Sanoin suoraan, että haluaisin, "ei huvita".

En ole kyllä mikään "neuroottinen luulotautinen". Läski on mussa rumaa ja ilmeisesti mieheni on samaa mieltä.

Just viime yönä kahdesti ;). Bmi 40. Tosin mulla onkin siitä erikoinen ukko, että se tuntuu saavan kanssani kicksejä ihan mistä tahansa. Ukko ei ole ns. feeder (eli sellainen, joka nauttii siitä kun nainen syö + lihoo), mutta katseli yksi päivä kun söin ja ilmeensä oli ihan kuumeinen. :D Eilen sitten syöttikin minulle (olin kahleissa) iltapalaa...ja komeasti seisoi toimituksen ajan. :D

Voisin varmaan tehdä mitä vaan ja ukko innostuisi. Ja kyllä, OLEN onnellinen!

Ihan hauska provo :P
Mä olen ollut aina urheilullisen timmi. Sitten kun tulin raskaaksi niin mun miestä ei enää kiinnostanut. Synnytin, laihdutin.( tosin vielä 5kg tavoitepainoon. Olen hoikka ja urheilen taas paljon. Seksiä ei kuulu ei näy. En enää pysty tekemään aloitetta kun on niin monesti torjuttu. Kukaan ei uskoisi että meillä ei ole seksiä /:
Muuten menee-uskokaa tai älkää- hyvin.
Rakastan mun miestä ja se on KUUMA! En tajua missä mättää.

Valaat täällä rinkirunkkaa ja vakuuttelee itselleen, että plösö on haluttavampi, kuin hoikka.

Ettekö ajattele lapsia, ja mieti, miten puheenne vaikuttavat heihin.

[QUOTE="vieras";27919791]Valaat täällä rinkirunkkaa ja vakuuttelee itselleen, että plösö on haluttavampi, kuin hoikka.

Ettekö ajattele lapsia, ja mieti, miten puheenne vaikuttavat heihin.[/QUOTE]

Läskit lopetti ja meni pois. Hahahaha.

Kyllä vaikutti kilojen lisääntyminen siihe seksielämään. Seksi kelpas kyllä ex-ukolle, mutta ei tuntunu haluavan mua. Sanoikinhan se ihan suoraankin että tykkää hoikasta. Mut kyllähän tuota iteki tiedän että olen niin epäseksikäs ku nainen vain saattaa olla, mikä vaikuttaa myös.
Eikä ex ole niin seksin perään kuin miehet tavallisesti tuntuu olevan.

Joku 10 kiloa ylipainon puolella ei kai juurikaan vielä vaikuttanu...

itse olen n161cm ja sairaalloisen lihava eli n120kg koko ajan painon pudotus päällä. uudesta vuodesta -4kg ja koko suhteen ajan olen ollut sadan yläpuolella täs painoni kanssa ja seksi kelpaa ja sitä vingutaan koko ajan. joten kaikki miehet ei ookkaan niin pinnallisia kuin mitä luullaan. toki haluaa että saan pudotettua painoa ja tukee mua siinä. ei sen takia että inhoaa lihavaa naista vaan sen takia että mulla itsellä helpompaa :)

[QUOTE="Raakkel";27919429]Ihan hauska provo :P
Mä olen ollut aina urheilullisen timmi. Sitten kun tulin raskaaksi niin mun miestä ei enää kiinnostanut. Synnytin, laihdutin.( tosin vielä 5kg tavoitepainoon. Olen hoikka ja urheilen taas paljon. Seksiä ei kuulu ei näy. En enää pysty tekemään aloitetta kun on niin monesti torjuttu. Kukaan ei uskoisi että meillä ei ole seksiä /:
Muuten menee-uskokaa tai älkää- hyvin.
Rakastan mun miestä ja se on KUUMA! En tajua missä mättää.[/QUOTE]

En kuule ole provo, vaan ihan oikea ihminen. Siksi että sun miehesi on ulkonäkökeskeinen ääliö, ei tarkoita etteikö muilla voisi olla ihanaa miestä. :O

Ps. Mun mies ei ole yleisen mielipiteen mukaan "kuuma" (kuten en ole minäkään). Ehkä me ei-kuumat ei välitetä niin paljon ulkonäköseikoista, jotta seksikin onnistuu vaikka kumppani olisikin tosiaan bmi 40 (minä, ei mieheni)?

miestä ei ole haitannut, tosin ylipainoa ei nyt ihan tuhottamasti ole 162cm/70kg .. mutta itteäni häiritsee ihan hirveesti tää ylimääräisen rasvan olemassaolo, 10-15kg painoa pois ja jo maistuu seksi minullekkin :)

Yhteistyössä