Pulleat ja lihavat naiset - kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lillunkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lillunkainen

Vieras
Antakaapa mulle rehellinen vastaus, haluaako teidän miehenne teiltä seksiä? Jos olette lihoneet, niin onko miehen kiinnostus teitä kohtaan säilynyt?

Nim. Läskit tuli ja seksi meni

Kyllä on aina kiinnostanut tämän 10 vuoden aikana. Suhteen alussa olin tukevammassa kunnossa, laihduin, lihoin ja jojottelin ja pulleahko olen nytkin. Kokoajan on seksi kelvannut yhtä lailla ja haluaa minua oma-aloitteisesti..

No mä painoin vielä viisi vuotta sitten 59. Tässä välissä 2lasta ja kotiäidit vuodet+napostelu ja vartalo on aika eri kuosissa. Painoa 75. Mies haluaa edelleen seksiä usein, olis kai halukas koska vain jos itse olisin.

Ei oo valittanut vartalosta, vaikka kyllä varmaan mieluummin katselisin mua ainakin 10kiloa hoikempana.

• Tykkää
Reactions: KULTAPIENI89
Minulla itselläni on tehnyt tiukkaa lihavimmillani. Eli olen hävennyt kroppaani. Silti mies saattoi ihastella saunassa (halujen noustua :D), miten kaunis olin - ja olin eräänkin kerran viimeisilläni raskaana ja elopainoa 110 kg ja niin vain olin ihana...

Haluaa, juu, ja ihan oma-aloitteisesti. Ja on kiinnostus säilynyt lihomisenkin myötä, monen kokoinen olen ehtinyt olla näiden vuosien varrella. Se viehättävyys on kiinni muistakin asioista, kuin kiloista.

Suhteen alussa painoin 65kg, nyt 95kg ja samalla tavalla tuo vonkaa. Raskaudet painonnousun syynä (tai tietty myös oma mässäily raskauksien aikana), tarkoitus on tiputtaa kyllä paino samaan mitä oli ennen raskauksia.

Jos jotain positiivista niin huomannut ainakin, että mies rakastaa mua itsenäni, eikä ulkokuoreni takia :)

Samanlailla tuo vonkaa seksiä päivittän ( ellei nyt satu kipeenä olemaan ), olen mä painanut mitä tahansa 45-75kilon välillä. Ei ole mun ulkonäköäni kritisoinut, paitsi sillon kun laihdun ja tissit ja perse pienenee :-D
Bmi on tällä hetkellä ~ 26, ja itse en kylläkään ole tyytyväinen (maha)plösöihini.. mutta tarpeeks kuitenkin etten urheile ja syön suklaata :P

Meillä kävi niinpäin, että mun pyöristyttyä (rinnat nyt e-kuppia ja isohko perse) miehestä tuli ihan valtavan himokas: on koko ajan kiinni tisseissä ja perseessä ja kehuu kauniiksi :) en voi valittaa! :)

Ei miehellä ole ongelmia, haluaisi joka päivä, kehuu ihanaksi ja kauniiksi vielä 16 vuoden jälkeenkin. Mä sen sijaan häpeän tällä hetkellä vartaloani ja se rajoittaa selkeästi seksuaalisuuttani. Siksipä nyt olen tekemässä vartalolleni jotain ( = laihdutan entisiin mittoihin).

Kyllä mä kuitenkin luulisin, että jos laitettaisiin vierekkäin hoikka minä ja paksu minä, ja mies saisi vapaasti valita niiden välillä, niin hän ottaisi mieluummin sen hoikan minän. Niin minäkin tekisin.

Kyllä meillä edelleen (9v yhdessäoloa) vilkas seksielämä ja miehellä on keppi ojossa, vaikka olisin ihan vaan alasti ilman, että olisi edes tarkoitus harrastaa seksiä.

Minä nimenomaan pidän vähän pyöreämmistä naisista. Eli lihaa saa olla luiden päällä. Tissit ja pylly eivät kai voi olla liian isot ;). Rajansa toki kaikella. Eli ei nyt mitään yli satakiloista.

Kyllä seksiä haluaa ja kiinnostus on säilynyt. Mä itse en vaan ole sinut ylipainoni kanssa. Hävettää vaan tää läski vartalo, mut miestä ei haittaa. Ja mies on ihan normaalipainoinen. Nyt painan 69kg (bmi jotain 26-27?), 10 kg on ylipainoa, 58kg painoin silloin kun miehen kanssa tavattiin 12v sitten. Tarttis tehä jotain...

Kyllä miun mies haluaa seksiä miulta, ei mun ylipaino ole seksielämää haitannu yhtään. :)
Nyt painan n 92- 93 kg, toukokuussa oli paino n 99 kg.

Yhteistyössä