"vieras"
Pukeudutko tuulipukuun kun lähdet puistoon, lenkille tms. ja on syksyinen sateinen ja tuulinen sää ja lämmintä noin 5 astetta?
Te, jotka vastasitte ei, mitä sitten laitatte päällenne puistoon kuvatunlaisella säällä?
Te, jotka vastasitte ei, mitä sitten laitatte päällenne puistoon kuvatunlaisella säällä?
Piha- ja tallihommissa mulla on työvaatteet. Vapaa-aikaa en lähde vesisateeseen viettämään kohmettuen läpimärkänä jossain ankeassa puistossa. Lenkkeillä voi silloin, kun on parempi ilma.Tai no, ollakseni rehellinen, en tuollaisissa sääolosuhteissa lähtisi puistoon tai lenkille. *hyrrr*
Mutta millaiset sinun työvaatteesi ovat? Itse juuri vietin iltapäivän ulkoilupuvussani tallitöitä tehdenPiha- ja tallihommissa mulla on työvaatteet. Vapaa-aikaa en lähde vesisateeseen viettämään kohmettuen läpimärkänä jossain ankeassa puistossa. Lenkkeillä voi silloin, kun on parempi ilma.
Vanhat liituraitahousut tai farkut, metsurin takki, sadetakki tai ikivanha toppis. Kumisaappaat tai vaelluskengät.Mutta millaiset sinun työvaatteesi ovat? Itse juuri vietin iltapäivän ulkoilupuvussani tallitöitä tehden
Tuo on kyllä totta että jos ei sulla ole sadevaatteita niin tuulipuvussa kyllä kastut todellakin läpimäräksi.Piha- ja tallihommissa mulla on työvaatteet. Vapaa-aikaa en lähde vesisateeseen viettämään kohmettuen läpimärkänä jossain ankeassa puistossa. Lenkkeillä voi silloin, kun on parempi ilma.