Pukeudutko tuulipukuun kun lähdet puistoon, lenkille tms.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"meriska"
[QUOTE="vieras";27389472]Pukeudutko tuulipukuun kun lähdet puistoon, lenkille tms. ja on syksyinen sateinen ja tuulinen sää ja lämmintä noin 5 astetta?[/QUOTE]

Juu ja kauppaankin monesti:)

"vieras"
Kyllä. Se on kevyt ja mukava ja pitää paremmin tuulta kuin monet siistimmät vaatteet. Jos sataa paljon niin sitten vielä sadeviitta päälle kun muuten tuulipuvustakin tulee vesi läpi.

Te, jotka vastasitte ei, mitä sitten laitatte päällenne puistoon kuvatunlaisella säällä?
Tai no, ollakseni rehellinen, en tuollaisissa sääolosuhteissa lähtisi puistoon tai lenkille. *hyrrr*
Piha- ja tallihommissa mulla on työvaatteet. Vapaa-aikaa en lähde vesisateeseen viettämään kohmettuen läpimärkänä jossain ankeassa puistossa. Lenkkeillä voi silloin, kun on parempi ilma.

Minulla on muutama sellainen vedenpitävä ulkoilupuku, jotka vastaavat varmaan tässä tuulipukua ja käytän niitä kyllä usein, ja erityisesti tuossa säässä laittaisin ehdottomasti ulkoilemaan lähtiessä sellaisen. Pysyy lämpimänä ja kuivana :)

"määmää"
Mulla on sellainen tuulen-ja säänpitävä puku, onkse tuulipuku? :D Jos on, niin kyllä, laitan ja pidän sitä muutenkin melkein hela tiden, kun se on vaan niin kätevä. Siis ulkoillessa :)

Yhteistyössä