Pukeudutko tuulipukuun kun lähdet puistoon, lenkille tms.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Laitan sellaisen vettä pitävän ulkoilupuvun ja kumisaappaat. Tai sitten jos mennään pelkästään puistoon enkä lenkkeile, laitan trenssimallisen sadetakin ja kumpparit. Sateella on kiva ulkoilla, ja jos olisi tänä syksynä vältellyt sadekelejä niin paljon oltaisi sisällä oltu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;27389907:
En ole koskaan omistanut perinteistä tuulipukua, mutta vedenkestäviä kuori/ulkoilupukuja mulla on pari ja juuri tuollaisella kelillä niitä pidän. Lisäksi goretex-kengät.
Niinpä, meillä on sama look, ja nuo goretex-kengät tekevät kyllä asusta täydellisen :D Itselläni on sellaiset lenkkarityyliset goretexit ja ne on niin äärettömän kätevät, kun niitä voi käyttää niin lenkillä kuin märällä heinäpellollakin ja aina on hyvä kävellä ja jalat pysyy kuivina!

"vieras"
Eikö nuo teidän kuoripuvut kastu ollenkaan läpi jos olette puistossa tunnin ajan kaatosateessa? Minulla sadeviitta on ihan ehdoton kaatosateella ja joskus kun sitä ei ole ollut mukana olen kastunut hetkessä läpimäräksi tuulipuku päällä.

Vedenpitävä ulkoilupuku, olkoot sitten vaikka tuulipuku, juu sellaisessa lähden yleensä aina lenkille ja leikkipuistoon. Ja niitä löytyy muutama kaapista, tosin kaikki housut alkaa jo olla jostain rikki, kovassa käytössä muutenkin koiraa ulkoiluttaessa jne.

Kyllä mulla vedenpitävä ulkoilupuku myös pitää vettä, ei mene läpi vaikka pari tuntia olis kaatosateessa. Toki se ei muuten niin viihtyisää ole, mutta joskus on tullut oltua koiratreeneissä tms.

Yhteistyössä