V
vieras
Vieras
Eli siis mitkä ovat olleet teistä erityisen puhuttelevia ja mieleenpainuvia elokuvia? Jotain sellaisia siis, jotka ehkä ovat ravistelleet ja saaneet ajattelemaan tai, jotka muuten vaan jäävät mieleen pyörimään 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:kesytön sydän. tilasin just siskolle lahjaks sen. aivan mahtava, niin mahtava. kyllä noi ylläluetellutkin on toosi hyviä mut kesytön sydän paras.
Alkuperäinen kirjoittaja isset:The passion of the christ. Hurja leffa. Vaikka olen täysi ateisti, tuo elokuva veti hiljaiseksi.
Erityisen kaunis ja koskettava on myös Mel Gibsonin tähdittämä Braveheart, suosittelen
Alkuperäinen kirjoittaja pia:en mä tiedä puhutteliko mutta ahdistuksen nosti pintaan ja pitkään jälkikäteenkin mietin Tummien perhosten koti :/ oli hyvä, mutta se ahdistus mikä nousi oli kammottava.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Teräskukat.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja pia:en mä tiedä puhutteliko mutta ahdistuksen nosti pintaan ja pitkään jälkikäteenkin mietin Tummien perhosten koti :/ oli hyvä, mutta se ahdistus mikä nousi oli kammottava.
Mä myös tykkäsin tästä, ja oli koskettava, ja puhutteleva.