Puhutaanko joulusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päivitellääs joulujuttuja.. ei ole jouluihmiset mihinkään hävinneet, paitsi jouluaan valmistelemaan. Itselläni on ollut rankka työputki joka jatkuu vieläkin ja olen ihan vaan pikkuisen jaksanut iltaisin valmistella juttuja. Luen joka ilta iltalukemisena joululehtiäni ja mietin asioita. Netistä olen tilaillut taas lahjoja, sillä kävin ostoksillakin ja havaitsin, että kaupat on auttamattomasti jäljessä jouluasioissa.. Aloitin askartelut, sillä se tuntui mielekkäämmältä kuin siivoaminen ;) :) . Olen näperrellyt ne joulukalenterit ja tyttö puuhaa kovaa vauhtia mun kalenteriin sisälle runoja ja kertomuksia. Mun pitää piipahtaa varmaan Tiimariin, että saan tytön kalenteriin täytettä. Joulukorttipaja lähtee käyntiin heti kun kalenterit on valmiit. Eilen ja tänään on ollut pientä pakkaskeliäkin ja innoissani suunnittelen jouluvalojen laittoa vihdoinkin (en viitsinyt vesisateella mennä niitä ripustelemaan) Siivosin siks justiinsa noi ikkunoiden välit kuistilta, koristeiden vaihto siis mielessä kunhan saan jouluvalojen johdot ensin laitettua ikkunan välistä sekä pestyä ikkunoiden ulkopinnat. Lajittelin myös kesäkenkiä ullakolle vietäväksi. Pikkuhiljaa tämä tästä etenee..

Mä etin JOULUJUTTUJA!!!!! :-( hööh kun mä etin semmottii juttuja,mis kerrotaan askartelusta ja leikeistä ja jne jne jen............. Mitä nyt jouluun liittyy.Voisitteks neuvoo vähän ?????????? (Etin netist) <3 Please <3

no tänään olen vaihtanut jouluverhot olkkariin ja keittiöön, samalla laitoin yhdet jouluvalot (rottinkiset tähdet) framille. Joulukortit on jo askarreltu, eka satsi pipareita tehty ja syöty :-) lahjat ostettu melkein kaikki, sapuskojakin suunniteltu. Tänään sain k-kaupasta lapun jolla -10% kertaostoksesta joka ylittää 40 euroa, eli sen aion hyldyntää ja ostaa kerralla mitä voin... eli kunnon kauppalista on tehtävä!
Tykkään paljon joulusta, ja nyt on aikaa tehdä hissukseen kun on hoitovapaalla. Omasta mielestäni en stressaa, enkä myöskään aiheuta stressiä perheelle...

Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Puhutaan joulua. Joo, hyvä idea!

Minä olen ostanut kaikki kotivinkin joululehdet sitten 90-luvun loppupuolelta. Olisikohan ensimmäinen vuodelta 1997?. Ne ovat minulla tallessa tuolla rappusten alla. Niitä alan selailemaan tässä marraskuussa ja mietiskelen mielessäni mitä kaikkea kiva olisi tehdä jouluna. Ja kuitenkin teemme aina niitä samoja, pettämättömän perinteisiä jouluruokia :laugh: :D

:D

Minä kerään niitä myös! Harmittaa vaan niin vietävästi kun ne on muuttunu melkein pelkiks mainoslehdiksi. Ennen ne oli ihanan jouluisia tuhteja lukupaketteja, niissä oli tarinoita lapsillekin.Päätin tämän vuoden lehden saatuani,että nyt lopetan tilaamisen, luen vaan niitä vanhoja!

Yhteistyössä