Puhelinmyyjä häiriköi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bambi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bambi

Vieras
Yhdestä isosta lehtitalosta soitetaan mulle nykyään lähes päivittäin ja myydään aina eri lehtitilausta. Aina samasta numerosta, mutta eri henkilö soittaa. Ärsyttää!!! Yleensä noita myyntisoittoja tulee harvakseltaan eivätkä sinänsä häiritse, mutta tästä numerosta nyt siis soitetaan ihan jatkuvasti. Pitää vissiin hankkia kaiken suoramyynnin kielto, kun vain yhtä numeroa ei voi blokata.

Ilmoitat sille kaupustelijalle, että haluat kieltää puhelinmarkkinoinnin. Voit ilmoittaa sinne lehtitaloon kirjallisesti, että kiellät heiltä suoramarkkinoinnin.

no joko alat huutaa siihen luuriin jotain kommarien propagandasta joka kerta, vaikka myisivät koululaista, tai sitten tallennat sen numeron ja laitat nimeksi Älä Vastaa, ja sit vaan et vastaa.

Tai hankit sen kiellon.

Mulle yritetään myydä jtn Me Naisia sillä perusteella kun on joskus tullut. mä vastaan siihen, et niin on tullut ja se oli huonoin lehti ikinä! Tähän niillä ei oo yleensä mitään sanottavaa.

Tai vastaan totuudenmukaisesti, et mulle tulee Turun Sanomat ja Tekniikan maailma ja ne riittää, kiitos.

Mä en yleensä vastaakaan kun näen ton numeron, mutta soittavat sitten samana päivänä uudelleen. Olen myös sanonut useaan kertaan suorat sanat, mutta sanovat että mun täytyy tehdä toi kaiken mainonnnan kielto, he eivät voi numeroani itse rekistereistään poistaa. Mulle itse asiassa tulee ko. lehtitalon yksi lehti, mutta sen tilausta en tosiaankaan aio uusia vaan tilaus loppuu vuoden lopussa.

Mä yleensä vastaan puhelinmyyjälle, että ei mulla ole kyllä rahaa ostaa mitään, mutta voin kyllä kuunnella mitä sulla on sanottavaa... Kuulen sitten kuinka ne puhkuu kiukkusena tekstilitaniansa, kun tietävät sen olevan heille turhaa ajan ja rahan tuhlausta. Tavallaan siis valta/ärsyttäminen tosta puhelusta siirtyy siis mulle...

Yhteistyössä