Puhelinhäirikkö ei usko, että isäni on kuollut?

Noista sohlauksista vois kirjottaa kirjan.

Viime aikojen paras oli, kun lopetin isän määräaikaisen lehtitilauksen, niin kysyivät haluanko vaihtaa osoitteen johonkin muuhun. Menin ihan hämilleni ja änkytin, ettei hautausmaalle kai voi lähettää postia. Toinen tietysti oletti minun kääntävä lehden vaikka omaan osoitteeseeni. :D

Mä käänsin maksetun paikallislehden äidilleni, ja maksetun Hymyn ja Alibin (YÖÖÖK). Meidän osoitteeseen. Miksen mä sanonut sille Alibille ei, en tiedä, joku aivojumi. Voi jumankauta jos noi mukulat nappaa sen ennenkuin huomaan.

Tuli mieleen, kun ne vei semmoisen historia-lehden muumiot-liitteen. Neljävuotias selaili sitä ja totesi jokaisen kuvan kohdalla "Hyi haatana". :ashamed:

meilä kun äitee kuoli, menin kännyliittymää sulkemaan. siellä poika kovasti selitti että liittymän omistajan pitäisi allekirjoittaa lopetussopimus ja sitten tuo toinen sopimus että mun numero siirretään mun nimiin..
pikkaisen muut asiakkaat katto kun monesti olin jo selittäny että kun ei oikeen pysty allekirjottamaan kun kuoli muutamapäivä takaperin. lopulta työkaverinsa tuli vääntämään rautalangasta etttä jos asiakas on kuollut niin ei ole tapana omaisia kiusata vaatimalla tulemista vainajan kanssa kirjoittamaan papereita...

• Tykkää
Reactions: Sadana ja Blade
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;26976773:
meilä kun äitee kuoli, menin kännyliittymää sulkemaan. siellä poika kovasti selitti että liittymän omistajan pitäisi allekirjoittaa lopetussopimus ja sitten tuo toinen sopimus että mun numero siirretään mun nimiin..
pikkaisen muut asiakkaat katto kun monesti olin jo selittäny että kun ei oikeen pysty allekirjottamaan kun kuoli muutamapäivä takaperin. lopulta työkaverinsa tuli vääntämään rautalangasta etttä jos asiakas on kuollut niin ei ole tapana omaisia kiusata vaatimalla tulemista vainajan kanssa kirjoittamaan papereita...

Voi hyvänen aika!! Onneksi isällä on prepaid, siinä ei liene kuukausimaksuja. Puhelimessa tuollaisen mählingin jotenkin voisin ymmärtää, mutta että paikanpäälläkään ei mennyt poikaparalle jakeluun...

Yhteistyössä