S
säpäle harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lehtimyyjä;28731574:Täällä olevinaan näitä nokkelia henkilöitä. Jos sanotaan puhelussa että annetaan muutama kuukausi talon puolesta niin ei kai se ny herranen aika ole sama asia kuin ILMAINEN. Vituttaa tommoset olevinaan fiksut ihmiset jotka kuvittelee kysyvnsäki jotain älykkäitäkin kysymyksiä. Jos haluut ihka oikeesti puhelinmyyjästä eroon kysyt "Kaupitteletko lehtiä?" Mut ei, täl näitä Suomen ihka omia supersankareita, jotka ei osaa sulkea puhelinta säästääkseen molempien osapuolten aikaa.Pakko päästä vähän vittuilemaan ja yrittämään laittaa myyjä vaikeaan paikkaan. Itse tuntipalkkani on 14-20e ja voin todellakin sanoa naisten olevan yleensä hölmöjä. Teistä naisista minun soittaessa 90% ei ole aikomusta alussa ostaa lehteä kun soitan, mutta niin vain moni osta, koska olen mukava tms. Oikeasti te naiset ilman ostoaikeita, mutta 5 min keskustelun jälkeen lankeatte tilaamiseen, olette heikkoja luonteelta ettekä osaa tehdä päätöksiä tiukan paikan tullen. Jos soittaisin naiselle, joka työskentelee työpaikassa tehden joka päivä päätöksia johtoasemassa ison vastuun kera, tietäisi täsmälleen ostaako vai ei. Jatkan soittelua teille naisille, aprikoitte tunnin minkä merkkisiä perunoita ostatte kaupasta tai ostatko Atrian vai Saarioisten mikropizzan. Te hyvät naiset maksatte minun palkkani
Siis pitääkö tosiaan lyödä luuri korvaan, jos ei halua tilata mitään? Miksi "kiitos, en tilaa mitään" ei riitä? Totta hitossa tekee mieli alkaa vittuilemaan, jos ei kolmannenkaan kerran tuon lauseen toisto tehoa.
Ja missä välissä sen "kaupitteletko lehtiä" pitäisi kysyä, kun se litania alkaa heti, kun sanoo päivää? Pitääkö se puhe siis keskeyttää?
Minusta hyviin tapoihin kuuluu se, että ei keskeytetä toisen puhetta ja puhelu lopetetaan moikkailuihin, eikä lyödä luuria korvaan. Lehtimyyjän maailmassa ei varmaan tällaisista ole kuultukaan.