Ei V**TU mikä lehtimyyjä :D Ihan paras tähän asti kaikista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lehtimyyjä;28731574:
Täällä olevinaan näitä nokkelia henkilöitä. Jos sanotaan puhelussa että annetaan muutama kuukausi talon puolesta niin ei kai se ny herranen aika ole sama asia kuin ILMAINEN. Vituttaa tommoset olevinaan fiksut ihmiset jotka kuvittelee kysyvnsäki jotain älykkäitäkin kysymyksiä. Jos haluut ihka oikeesti puhelinmyyjästä eroon kysyt "Kaupitteletko lehtiä?" Mut ei, täl näitä Suomen ihka omia supersankareita, jotka ei osaa sulkea puhelinta säästääkseen molempien osapuolten aikaa.Pakko päästä vähän vittuilemaan ja yrittämään laittaa myyjä vaikeaan paikkaan. Itse tuntipalkkani on 14-20e ja voin todellakin sanoa naisten olevan yleensä hölmöjä. Teistä naisista minun soittaessa 90% ei ole aikomusta alussa ostaa lehteä kun soitan, mutta niin vain moni osta, koska olen mukava tms. Oikeasti te naiset ilman ostoaikeita, mutta 5 min keskustelun jälkeen lankeatte tilaamiseen, olette heikkoja luonteelta ettekä osaa tehdä päätöksiä tiukan paikan tullen. Jos soittaisin naiselle, joka työskentelee työpaikassa tehden joka päivä päätöksia johtoasemassa ison vastuun kera, tietäisi täsmälleen ostaako vai ei. Jatkan soittelua teille naisille, aprikoitte tunnin minkä merkkisiä perunoita ostatte kaupasta tai ostatko Atrian vai Saarioisten mikropizzan. Te hyvät naiset maksatte minun palkkani

Siis pitääkö tosiaan lyödä luuri korvaan, jos ei halua tilata mitään? Miksi "kiitos, en tilaa mitään" ei riitä? Totta hitossa tekee mieli alkaa vittuilemaan, jos ei kolmannenkaan kerran tuon lauseen toisto tehoa.

Ja missä välissä sen "kaupitteletko lehtiä" pitäisi kysyä, kun se litania alkaa heti, kun sanoo päivää? Pitääkö se puhe siis keskeyttää?

Minusta hyviin tapoihin kuuluu se, että ei keskeytetä toisen puhetta ja puhelu lopetetaan moikkailuihin, eikä lyödä luuria korvaan. Lehtimyyjän maailmassa ei varmaan tällaisista ole kuultukaan.

Itse en kuulu näihin inttäjiin, kyllä sen verran pitää ihmistuntemusta olla tietääkseen lopettaa ajoissa. Siksi en puhukaan näiden inttäjien puolesta vaan neuvon sinua. Jos toinen alkaa vinkumaan eikä lopeta eikö luuri korvaan ole molemmille parempi, koska lehtimyyjät tulee monia kertoja torjutuksi ja silti jatkavat soittelua?

Olen samoilla linjoilla kanssasi hyvistä tavoista, mutta yleistät vahvasti kaikkien lehtimyyjien olevan samanlaisia... Jos syöt ravintolassa illallista ja tarjoilijasi on töykeä et varmaan ajattele kaikkien olevan samanlaisia tai jos kysyt neuvoa citymarketin infosta ja myyjä on epäkohtelias leimaatko citymarketin infopisteen työntekijät epäkohteliaiksi? Jokainen lehtimyyjäkin on yksilö.

Olispa baarissakin noin helppoa.

Joku neropatti oli kerran yrittänyt yhdistää työn ja huvin, ja soitti minulle räkäkännissä kapakan äänet taustalla möykäten. Tiede-lehteä olisi ollut tarjolla, ja huippulahjomuksin ryyditettynä!
Ilmoitin pari kertaa että ei kiitos, jonka jälkeen tämä herrasmies suht värikkäästi ilmaisten kehotti minua nuuhkimaan naisen sukupuolielintä ja löi luurin korvaan.

Ei tehnyt vaikutusta ainakaan meikäläiseen, mutta voihan tuo tietysti toisenlaista persoonaa puhutella :D

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28731772:
Siis pitääkö tosiaan lyödä luuri korvaan, jos ei halua tilata mitään? Miksi "kiitos, en tilaa mitään" ei riitä? Totta hitossa tekee mieli alkaa vittuilemaan, jos ei kolmannenkaan kerran tuon lauseen toisto tehoa.

Ja missä välissä sen "kaupitteletko lehtiä" pitäisi kysyä, kun se litania alkaa heti, kun sanoo päivää? Pitääkö se puhe siis keskeyttää?

Minusta hyviin tapoihin kuuluu se, että ei keskeytetä toisen puhetta ja puhelu lopetetaan moikkailuihin, eikä lyödä luuria korvaan. Lehtimyyjän maailmassa ei varmaan tällaisista ole kuultukaan.

jos tuo "kiitos en tilaa mitään riittäisi" ja lehtimyyjä antautuisi heti myynti tippuisi varmaan puoleen.. tuon lauseen sanomiseen voi olla syynä vaikka se että soittaja keskeytti jotain, ja kun ostaja huomaa että ei olekkaan kiire niin saattaakin olla että ostaminen kiinnostaa..
Mä tein puhelin myyntiä 20v sitten 3vuotta ja totesin ettei van ole provikka palkkaiset alat mun juttu, hankalaa suunnitella elämää kun ei ole takuupalkkaa

saat jonkun hesarin myynti kk netto vois olla vaikka 5000/kk
seurava kk myyt jtn ET/seiska lehtee ja nettoat 600/kk

lisäksi luonnollisesti nuolet vuorovastaavan persettä niin saat ne parhaat kamppanjat.

Vieläkö puhelinmyynniissä on ne keskustelulaput seinillä? tyyliin

myyjä: XXX XXXX puhelinmyynnistä moi
asiakas:en osta
myyjä: No nyt ei kannata antaa huonon alun vaikuttaa, on meinaan nimipäiväi kunniaksi uuuuusskomatoooooooooon tarjous eetee lehdestä..
asiakas. en osta
myyjä: Saisinko tiedustella miksi ei eeteekiinnostakun olette aiemmin sitä tilannut
ymymymmy
jokainen keskustlu päättyy lehden myymiseen :)

Uusimmat

Yhteistyössä