puetteko lapsenne samanlaisiin vaatteisiin

No oikeestaan en pue.Paitsi että joskus on molemmilla raitapaita, kun anoppi on ostanut sillon esikoiselle paljon marimekon raitapaitoja ja viä sen värisiä että sopivat sitten pojallekin :D No joskus on kieltämättä lähes samallalailla puettuna lapset mutta en siitä ressiä ota että olis pakko pukea niin.
 
Salama McQueen
Joskus puen hieman samaan tyyliin. Esim. molemmille raitasortsit tai farkut- samanlaisia ne eivät ole, toinen on tyttö ja toinen poika ja vaatteet sen mukaisia.
 
Fleur de la Cour
Minulla kun on vaan yks ainoa niin mä puen nykyään lasta samoin kuin itseäni.. tänäänkin ostin tytsylle legginssit ja sellasen hametyylisen puseron farkkuminarin kanssa laitettavaksi.. tytölle tosin violettisena kun itse puen itseni farkkuminihameen kanssa mustaan. Puetutan perhettäni usein myös juhliin samoihin väreihin tai samaan tyyliin..
 
Kapula
En tietoisesti.. Yks päivä naureskelin itsekseni pysäkillä kun huomasin että oli meillä kaikilla (äitiä myöten) farkut jalassa ja vielä vaunuissakin sattuu olemaan farkkua :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kapula:
En tietoisesti.. Yks päivä naureskelin itsekseni pysäkillä kun huomasin että oli meillä kaikilla (äitiä myöten) farkut jalassa ja vielä vaunuissakin sattuu olemaan farkkua :)
Tuosta tuli mieleen, että hoksattiin kerran, ku oltiin jo jossain kaupungilla, että koko perheellä on tummat farkut ja punainen paita. Se oli niin koomista ja hullua, että joka kerta ku vilkasin sakkiani, alko naurattaan. Eikä kukaan kotona huomannu yhtään mitään. :eek: :D
 
Joskus kahelle nuorimmalle tytölle saatan laittaa samantyylisiä. Nyt kun lähettiin junalla reissuun ni laitoin samanlaiset paidat ja mustat housut molemmille. Pienempi vaan kerkes puklauttaa housunsa jo ällöön, enenku ees kerettiin kotoa poistua :whistle: Eli loppupeleissa sitten ei ollu kun samallaiset paidat.
 
Tytöille YRITÄN laittaa samanlaista/-sävyistä... Mutta hankala poikaa pukea saman tyylisesti... Paitsi jos löytäisi hänelle vaikka vaaleanpunaisen kauluspaidan tms juhliin...

Meidän tytöt kyllä tykkää kovasti pukeutua samoin ja oikein leikkivät KAKSOSIA...
Heillä on siis ikäeroa 2 vuotta.
Eivät ole ainakaan vielä mitään traumoja tai fobioita saaneet siitä, että juhlissa on samanlaiset mekot jne... ;)
 
En päivittäin, mutta toisinaan kyllä. Ja tytöistä se on ainakin tähän mennessä ollut mukavaa. Olen joitakin -osta 3 maksa 2- tarjouksia käyttänyt siten, että olen ostanut kolme samanlaista vaatekappaletta tosin eri kokoisina.
 
archie
Täytyy myöntää että tulee aika paljon puettua samanlaisiin vaatteisiin ja ihan siitä syystä ettei tule tappelua vaatteista. Meillä ainakin varsinkin nuorempi neiti katsoo tosi tarkkaan mitä vanhemmalla päällä ja sit haluaa itsellekin samanlaista. Ja sit on sattunut sitäkin et jos on ostanut erilaiset esim. paidat, niin tulee sanomista et toisella on muka parempi/hienompi. On joskus aamulla housut saaneet kyytiä kun ei ookaan nuoremmalle ollut samanlaisia kuin isosiskolla, huoh. ;)
 
Meillä neiti on niin prinsessaa ja aina pitäs mekkoja olla eikä 5v isoveli suostu mekkoa laittamaan....Tosin nyt heillä on samanlaiset shortsi setit kun sisko toi tuliaisiksi toisella sininen ja toisella puninen ja huomenna kun ollaaan lähdössä reissuun ajatelin nelaittaa päälle
 
mahdotontahan tuo olisi 11 v poikaa mekkoon pukea =) Mutta joskus haluavat samanlaiset paidat tms mutta eri värein. ja samanlaiset urheiluseuran verkkapuvut löytyy molemmilta ja samaanaikaankin tuppaavat olemaan päällä tietyissä tilanteissa =)
 

Yhteistyössä